1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت جهانی لکسوس LS در مدل 2018 +تصاویر

اعلام قیمت جهانی لکسوس LS در مدل 2018 +تصاویر

5 بهمن 1396
  • 1

چندماه پیش بود که شرکت لکسوس از جدیدترین نسخه LS رونمایی کرد. خودرویی که به عنوان پرچمدار سدان‌های لوکس لکسوس شناخته می‌شود و به زودی وارد خیابان ها خواهد شد.

به تازگی لکسوس قیمت نهایی LS را اعلام کرده که نسبت به رقبای اروپایی خود بسیار پایین تر درنظر گرفته شده است.

 اعلام قیمت جهانی لکسوس LS در مدل 2018

لکسوس LS500 با قیمت پایه ۷۵۰۰۰ دلار برای مدل دیفرانسیل عقب بفروش می رسد و مدل LS500h نیز برچسب قیمتی ۷۹۵۱۰ دلار را دارد. مشتریانی که به دنبال خرید نسخه LS500-F Sport می باشند نیز باید مبلغ ۸۱هزار دلار برای این خودرو پرداخت کنند. این قیمت ها نسبت به رقبای قدیمی و شناخته شده آلمانی بسیار کمتر می باشد. برای مثال مرسدس بنز S کلاس با قیمت پایه ۸۹۹۰۰ دلار و بی ام و سری ۷ با قیمت پایه ۸۳۱۰۰ دلار بفروش می رسد.

البته لکسوس این امکان را به مشتریان داده است تا آپشن های سفارشی مشتریان نیز برروی این سدان لوکس نصب شود، البته مطمئناً قیمت تمام شده LS های سفارشی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

لکسوس LS500 از یک پیشرانه ۶سیلندر ۳.۵ لیتری تویین توربو با ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور بهرمند است. از دیگر ویژگی ها و امکانات این خودرو می توان به جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک، سیستم صوتی پیشرفته "مارک لوینسون" با ۲۳ بلندگو، دوربین ۳۶۰ درجه و سقف پانوراما اشاره کرد.

 اعلام قیمت جهانی لکسوس LS در مدل 2018

 اعلام قیمت جهانی لکسوس LS در مدل 2018

 اعلام قیمت جهانی لکسوس LS در مدل 2018



نظرات

  • فرزاد فرزاد (5 بهمن 1396 ساعت 13:34)

    برای دلسوزان کشور که دستشون تا گردن تو پول نفت و معادن بیت المال هست، مفت در میاد ولی برای مردم که صاحب اصلی بیت المال هستند و بی نصیب، حداقل ۱۰ برابر قیمت واقعی،،،،عدالت را از کجا آموختند از بی عدالتان!