1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از پیکاپ شورولت ZR2

رونمایی از پیکاپ شورولت ZR2

1 شهریور 1396
  • 0

تیم Hall Racing با پیک‌آپ وانت شورولت ZR2 در مسابقات آف‌رود وگاس رینو شرکت کرد تا توانایی‌های این محصول جدید را نمایش دهد.

مسابقات مسیر وگاس تا رینو، طولانی‌ترین و سخت‌ترین مسابقه‌ی آف‌رود در ایالات متحده است. در سال جاری، برگزارکنندگان باجا ۱۰۰۰ از کشور مکزیک، با Hall Racing همکاری می‌کنند تا یک وانت پیک‌آپ شورولت ZR2 کلرادو را به ترکیب تیم خود اضافه کنند. این وانت پیک‌آپ تنها با تغییرات کمی نسبت به مدل‌های استاندارد ساخت شورولت، برای شرکت در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.

 رونمایی از پیکاپ شورولت ZR2

شورولت کلرادو ZR2 دارای دمپرهای فوق‌العاده‌ و مناسب برای استفاده در مسابقات آف‌رود است. تیم Hall Racing مخزن سوخت ۱۶۶ لیتری، صندلی‌های اسپرت، چراغ‌های جلو مسابقه‌ای، بی‌سیم ارتباطی و یک سیستم GPS به این خودرو اضافه کرده است. تغییراتی هم برای تنظیم دمپر‌های مخصوص ZR2 برای تطبیق با انواع سطوح و زمین‌های مسابقه انجام شده است. کلرادو ZR2 بدون توجه به دسته‌بندی مسابقه، برای رقابت در کلاس متوسط وانت پیک‌آپ آماده شد.

 رونمایی از پیکاپ شورولت ZR2

شورولت پرفورمنس از این مسابقه برای تست قطعات بالقوه و مواردی که به‌عنوان امکانات افزودنی شرکت سازنده به خودرو اضافه خواهد شد استفاده می‌کند. راس اوبلنس، مسئول بخش موتوراسپرت جنرال موتورز، گفت:

اجزای مورد آزمایش در این وانت پیک‌آپ، در نهایت برای افزایش قابلیت‌های آف‌رود خودروی کلرادو در نظر گرفته شده است.

 رونمایی از پیکاپ شورولت ZR2

شورولت کلرادو ZR2 از پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری V6 و یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک هشت سرعته استفاده می‌کند. فاصله عرضی چرخ‌های این وانت پیک‌آپ برای شرایط مسابقه‌ای نسبت به مدل کارخانه‌ای بهینه‌سازی شده و دو اینچ بیشتر از حالت استاندارد است. برای عملکرد بهتر در زمین‌های دشوار و صخره‌ها، چند راکر (Rocker) به سیستم تعلیق این خودروی آف‌رود اضافه شده است. همچنین دمپرهای آن برای عملکرد پایداری بهتر در شرایط آف‌رود اصلاح شده است.

 رونمایی از پیکاپ شورولت ZR2

مسابقه مسیر وگاس به رینو جمعه ۱۹ اوت از لاس‌وگاس آغاز شد و صبح روز شنبه در رینوی ایالت نوادا به پایان رسید. در این مسابقات رانندگان خودروهای آف‌رود فورد، رتبه‌‌های اول تا سوم را در بخش Trick Truck به دست آوردند.



نظرات