1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل جدید لندروور دیفندر به زودی در سراسر جهان

نسل جدید لندروور دیفندر به زودی در سراسر جهان

31 مرداد 1396
  • 3

شرکت لندروور در سال 2016 پس از 30 سال تولید شاسی بلند نمادین Defender را به پایان رساند. این خودرو با قطع تولید آن موجب ناامیدی طرفداران شد زیرا انتظار می رفت تولید ادامه داری داشته باشد.

 نسل جدید لندروور دیفندر به زودی در سراسر جهان

اما همانطور که می دانید دردها موقتی هستند و ناامیدی درباره دیفندر نیز این گونه می باشد. براساس گزارش ها نسل بعدی دیفندر در سال‌های آینده صورت گرفته وعرضه آن جهانی خواهد بود. به گفته Automotive News، لندروور دیفندر نسل جدید با همان ساختار D7U برپایه رنجروور و رنجروور اسپرت به تولید می رسد.

پلتفرم آلومینیومی موجب کاهش وزن دیفندر شده و همین امر کاهش هزینه به دنبال خواهد داشت. باتوجه به اینکه قاب مدل مترادف با برخی مدل های دیگر است، لندروور وعده داده دیفندر جدید همچنان یک مدل در کلاس خود باقی می ماند.

احتمالا در آینده نزدیک نسخه مفهومی آن رونمایی می شود. Gery McGovern مدیر اجرایی کمپانی اخیرا در مصاحبه ای بیان داشت که نسل جدید لندروور دیفندر با سبک بدنه مختلفی راهی بازار خواهد شد. همچنین مدل می تواند در قالب دو درب و چهار درب به فروش برسد و می تواند با پیشرانه چهار سیلندر Ingenium جگوار لندروور همراه باشد. سال گذشته در ماه سپتامبر JLR سرمایه گذاری 39.5 میلیون دلاری برای فناوری جدید موتورهای Ingenium کرده است.

گزارش جدید می گوید دیفندر نسل جدید در تمامی بازارهای جهانی به فروش می رسد و می تواند این امر خوشایند باشد. تعداد محدودی از دیفندر در بین سال های 1993 تا 1997 در بازار ایالات متحده به فروش رسیدند. احتمالا نسل جدید دیفندر در کارخانه Nitra اسلواکی جگوارلندروور به تولید می رسد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود بریتانیایی ها چه برنامه ای در سر دارند.

 نسل جدید لندروور دیفندر به زودی در سراسر جهان



نظرات

  • مهدی مهدی (1 شهریور 1396 ساعت 10:31)

    قوطی

    وحید وحید (7 شهریور 1396 ساعت 16:41)

    شما هیوندا سوار شو.

  • مهدی مهدی (1 شهریور 1396 ساعت 10:30)

    قوطی