1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پنجاه سالگی لامبورگینی با 50 دستگاه میورا اونتادور

پنجاه سالگی لامبورگینی با 50 دستگاه میورا اونتادور

9 تیر 1395
  • 0

باور اینکه گروه خودروسازی "لامبورگینی" پنجاه سال گذشته را با ما سپری کرده، سخت است. سال 2016 پنجاهمین سال تاسیس ابرخودروها با موتورهای متوسط لامبورگینی در جهان محسوب می‌شود و مسلما این خودروسازی مسئله به این مهمی را فراموش نکرده است.

درآمد روزانه کارواش ها

لامبورگینی برای جشن گرفتن این مناسبت، از نسخه‌ای ویژه از مدل‌های "اونتادور میورا هومیج " رونمایی کرده است.

خودرو ارائه شده "اونتادور میورا هومیج " از طرف لامبورگینی، یک نسخه ویژه از مدل کوپه این خودرو است که قدرت و زرق و برق امروزی‌اش را مدیون مدل "میورا"ست.

"میورا" به نوعی پایه و اساس مدل "اونتادور" جدید محسوب می‌شود که دقیقا 10 سال پیش در چهلمین سالگرد تولد لامبورگینی با یک مدل مفهمومی شیک و مدرن و بسیار متفاوت از اسلاف خود در میان خودروهای جهان درخشید. این خودرو هرگز به خط تولید لامبورگینی نرفت، اما به عنوان یکی از ذخایر گران و ارزشمند در موزه این شرکت نگه‌داری می‌شود.

در حال حاضر لامبورگینی تنها 50 دستگاه از خودروهای "اونتادور میورا" را ساخته و ادعا می‌کند که تعداد زیادی از آنها در جهان به فروش رفته است.

آنچه که در اولین تبلیغات گسترده مدل "اونتادور میورا هومیج" به نمایش درآمد بازتاب رنگ و مشخصات اصلی "میورا"ست. ( البته از همان مدل اولیه که در دهه 1960 ساخته شده بود) رنگ بدنه در قسمت بالا و ترکیب آن با رنگی متمایز در قسمت پایین آستانه در، تکمیل شده است.

"میورا" اصلی سال‌ها پیش و قبل از ارائه مدل مفهومی آن در رنگ‌ها متفاوتی به مشتریان عرضه شد، در مدل جدید "اونتادور میورا هومیج" نیز تلاش شده تا این اتفاق برای مشتریان رقم بخورد. ترکیب و رنگ‌بندی تقریبا شبیه مدل‌های محبوب لامبورگینی در دهه 1960 میلادی است. آنچه که "میورا" را در دنیای خودروهای دهه 60 جاودانی ساخت ترکیب بخش فنی و اتاق آن بود.

سامانه مولد "اونتادور میورا هومیج" ویژه همان پیشرانه (موتور) 6.5 لیتری V12 691 اسب بخاری است. عملکرد این خودرو هنوز جذاب و دیدنی است و تنها در 2.9 ثانیه به شتاب بین صفر تا صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و می تواند با بیشینه سرعت 350 کیلومتر در ساعت به مسیر خود ادامه دهد.

در قسمت خارجی، خودروی جدید به تبعیت از "میورا" به چرخ‌های 20 و 21 اینچی به رنگ طلایی یا نقره‌ای مجهز شده است. مدل استاندارد این خودرو با چرم اعلا و بدنه فیبر کربنی ارائه می‌شود.

لامبورگینی، شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپورت و اس‌یووی فعالیت می‌کند.



درآمد روزانه کارواش ها

درآمد روزانه کارواش ها

درآمد روزانه کارواش ها


منبع:عصر ایران



نظرات