1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021 + تصاویر

عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021 + تصاویر

28 اسفند 1396
  • 0

آستون مارتین اخیرا در نمایشگاه ژنو از کانسپت لاگوندا ویژن رونمایی کرد ولی به نظر می رسد مدل آینده کمپانی به جای یک سدان، یک مدل کراس اور خواهد بود.

این خودرو در سال 2021 معرفی خواهد شد و در ژنو کمپانی پیش نمایشی از آن را با یک مدل در ابعاد 40 درصد رونمایی کرد. آن موقع، آستون مارتین می گفت این مدل کوچک را ساخته تا نشان دهد چگونه زبان طراحی لاگوندا می تواند در آینده روی یک مدل مورد استفاده قرار بگیرد.

 عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021

این کراس اور احتمالا وارکای نام خواهد داشت و روی پلت فرم آستون مارتین DBX ساخته خواهد شد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این کراس اور در دست نیست ولی آستون مارتین قبلا گفته بود که قصد دارد لاگوندا را به بهترین برند لوکس الکتریکی جهان تبدیل کند. در نتیجه، مدل های آتی لاگوندا خودروهایی الکتریکی با تکنولوژی خودران خواهند بود.

اگر این گزارش درست از آب دربیاید، وارکای می تواند به نخستین کراس اور لاگوندا از سال 2009 و رونمایی کانسپت لاگوندا تبدیل شود. آن کانسپت یک مدل آینده نگرانه با یک طراحی متفاوت بود که رونمایی آن در سراسر جهان بسیار سر و صدا کرد. کمپانی می خواست با این خودرو کانسپت برند لاگوندا را دوباره زنده کند ولی این اتفاق تا چند سال بعد و زمانی که آستون مارتین لاگوندا تاراف تولید محدود را معرفی کرد رخ نداد.

 عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021

آستون مارتین می گوید مدل های آتی لاگوندا خودروهایی بسیار جادار، زیبا و لوکس خواهند بود. این مدل ها همچنین گفته می شود از تجهیزات خلاقانه زیادی هم استفاده خواهند کرد و پرفورمنسی قوی خواهند داشت.

 عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021

 عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021

 عرضه کراس اور لاگوندا وارکای در سال 2021



نظرات