درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
فقط میشه گفت ای جان و دیگر هیچ
بنظرتون اگه دولت عوارض واردات این خودورهای کم مصرف که تنها یکبار گرفته میشه رو نصف میکرد و بجاش سوخت مصرف نشده رو صادر می کرد بیشتر درامد نصیبش نمیشد ؟
دلیلش چیه ؟ دست چه عواملی تو کاره که کارخانه لگن سازی داخلی با بیش از 4 دهه تولید الان باید برای عقب نماندن از بازار ، خودوری یک شرکتی که حتی ده سال هم سابقه نداره رو منتاژ کنه ؟ چرا نتونسته مثل بقیه کارخونه ها پیشرفت داشته باشه ؟ چرا بخش اندکی از میلیاردها سود حاصل از عدم سالها واردات خودرو رو تو بخش بروزرسانی خط تولید مصرف نکردن که الان به این روز نیوفتن ؟
واقعا دلیله اینکه مردم ما به هیبرید رو نمیارن خیلى عجیبه البته که دولت باید تسهیلات خیلى بیشترى براى صاحبان خودرو هاى هیبرید بذاره
واقعا دلیله اینکه مردم ما به هیبرید رو نمیارن خیلى عجیبه البته که دولت باید تسهیلات خیلى بیشترى براى صاحبان خودرو هاى هیبرید بذاره
واقعا دلیله اینکه مردم ما به هیبرید رو نمیارن خیلى عجیبه البته که دولت باید تسهیلات خیلى بیشترى براى صاحبان خودرو هاى هیبرید بذاره