1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیا از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد + تصاویر

کیا از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد + تصاویر

21 اردیبهشت 1397
  • 0

خودروهای الکتریکی جدید کیا نیرو، در نمایشگاه بین‌المللی کره جنوبی در معرض دید عموم قرار گرفتند و معرفی شدند.

قبلا کیای کره‌ای نمونه‌ای از این خودرو را در قالب یک ساختار مفهومی الکتریکی به نمایش درآورده بود و نسخه جدید نیرو نیز در ساختار پلاگین- هیبرید شباهت زیادی با نسخه قبلی دارد.

 کیا از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد  + تصاویر

این کیا نیروی جدید دارای خودروهای روزتاب جدید، ورودی هوای اسپورت، سپری متفاوت و جلوپنجره متفاوت در نمای روبه‌رویی است. جلو پنجره خودرو دارای دریچه ای است که با باز کردن آن می‌توانید این غول الکتریکی را به منبع انرژی الکتریکی‌اش وصل کنید.

نیرو دارای رینگ‌های 17 اینچی است که حال و هوای تازه‌ای به ظاهر خودرو داده‌اند در نمای عقب خودرو نیز می‌توان تغییر اندکی را در سپر یا ورودی‌های هوا نسبت به یک نسخه استانداردتر تشخیص داد.

 کیا از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد  + تصاویر

نسخه الکتریکی کیا نیرو با دو پکیج باطری 64 و 39.2 کیلوواتی در دسترس خواهد بود. این حجم از باتری به معنای محدوده حرکتی 380 و 240 کیلومتری برای نیروی کره‌ای است.

این خودرو به سامانه کمک راننده مانع از برخورد، سامانه هشدار دهنده حرکت بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار برخورد از عقب مجهز است. کیا در آستانه نمایش این خودرو 5 هزار سفارش را به ثبت رسانده که اصولا شرکت‌های بزرگ و دولت در شمار مشتریان آن محسوب می‌شوند و همچنان به موفقیت بیشتر این خودرو امیدوار است.

 کیا از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد  + تصاویر



نظرات