1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رندر هایی از کوچکترین شاسی بلند کیا، Stonic

رندر هایی از کوچکترین شاسی بلند کیا، Stonic

21 خرداد 1396
  • 0

SUV کامپکت جدید "سفارشی ترین کیا موجود تا به حال" است، اما در استرالیا حضور نخواهد داشت.

SUV کامپکت کیا Stonic رونمایی شد

شرکت خودروسازی کیا اعلام کرد که Stonic، SUV کوچک این شرکت در نیمه دوم سال 2017 برای فروش در برخی بازارهای جهان عرضه خواهد شد.
علاوه بر اعلام تاریخ فروش، کیا 3 عکس جدید از طرح اولیه Stonic منتشر کرده است که نمایی از این SUV جمع و جور کیا به ما ارائه می کند.

در مقایسه با تصاویر جاسوسی که قبلاً مشاهده شده بود، طراحی اتومبیل در این تصاویر نشان دهنده ویژگی های بیشتر و چرخ های بزرگ تر است.

در کنفرانس مطبوعاتی، کیا اعلام کرد که Stonic "سفارشی ترین کیا موجود تا به حال است؛ هم در قسمت داخلی و هم در قسمت بیرونی" و از وجود پنل های قابل تعویض و رنگ های مختلف خبر داد.

 کوچکترین شاسی بلند کیا، Stonic رونمایی شد!

کیا اسپورتج SUV در مدل اخیر خود تا حدی رشد کرده است و این امر فرصت را برای Stonic فراهم آورده تا جایی برای خود باز کند. انتظار می رود که بر روی پلتفرم کیا ریو ساخته شود و در زمینه بعضی امکانات با هیوندایی Kona مشترک باشد.

خبر بد برای خریداران استرالیایی که به فکر یک SUV کامپکت زیر 25 هزار دلار با 7 سال خدمات پس از فروش هستند این است که کیا می گوید این اتومبیل خاص برای بازار آن کشور عرضه نخواهد شد. دلیل آن این است که موتور 1 لیتری 3 سیلندر توربو بنزینی با سلیقه استرالیایی ها جور در نمی آید.

به جای Stonic، بازار استرالیا باید تا سال 2019 برای عرضه یک SUV کامپکت جدید صبر کند که این امر کیا اسپورتج را به سردمدار SUV های کوچک کیا مبدل می کند.
با ترکیبی از چابکی و جذابیت، در داخل کابین Stonic یک سیستم اطلاعات-سرگرمی (Infotainment) با کیفیت بالا و اندازه مناسب به چشم می خورد.

کوچکترین شاسی بلند کیا، Stonic رونمایی شد!

همچنین آپشن های بسیاری برای سیستم یکپارچگی با تلفن همراه در Stonic موجود است.

کیا همیشه درصدد ارائه یک SUV کامپکت اقتصادی بوده است و Stonic 5 در، می تواند در برابر رقبایی مانند C-HR، Nissan Juke و Honda HR-V خود را نشان بدهد. نسخه های مختلف موتور در بازارهای جهانی به احتمال زیاد شامل مدل 3 سیلندر توربو بنزینی و 4 سیلندر توربو دیزل – با تمرکز بر بهینه سازی مصرف سوخت- باشد. برگ برنده این شرکت کره ای در سال 2017 می تواند عرضه کیا Stinger در ماه سپتامبر باشد که با موتور 6 سیلندر توربو بنزینی و سیستم دیفرانسیل عقب، به جنگ رقبایی مانند Ford Falcon و Holden Commodore (شرکت استرالیایی) می رود.



نظرات