1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی کیا اپتیما اسپرت واگن مدل 2018

معرفی کیا اپتیما اسپرت واگن مدل 2018

19 اسفند 1396
  • 0

کیا اپتیما مدل 2018 اصلاح شده برای اروپا معرفی شده است.

این خودروساز نسخه فیس لیفت شده اسپرت واگن اپتیما را معرفی کرده و برای اولین بار نیرومحرکه های جدیدی را نیز برای آن ارائه کرده است.

 معرفی کیا اپتیما اسپرت واگن مدل 2018

در حالی که اصلاحات بدنه این خودرو شبیه به سدان K5 بازار کره است، مدل اروپایی آن به یک جفت موتور توربوشارژ جدید مجهز می شود که یکی بنزینی و دیگری دیزلی است.

موتور 1.6 لیتری T-GDi چهار سیلندر توربوی بنزینی جدید این خودرو شبیه به نسخه به کار رفته در هیوندای توسان است. نیروی این موتور 132 کیلووات است و نیروی آن از طریق گیربکس دو کلاجه هفت سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

موتور 1.6 لیتری U3 چهار سیلندر CRDi توربو دیزل این خودرو جایگزین نسخه قدیمی 1.7 لیتری اپتیما شده است. کیا ادعا می کند این موتور با قدرت 100 کیلووات و گشتاور 320 نیوتون متر با تکنولوژی SCR بسیار پاک تر از نسخه قبلی خود است.

 معرفی کیا اپتیما اسپرت واگن مدل 2018

دیگر تغییرات در این مدل به روز شده شامل هشدار توجه راننده و کمک ثبات در مسیر به همراه سیستم دوربین 360 درجه رزولوشن بالای جدید است.

مدل های سدان و اسپرت واگن اپتیما به چراغ های جلوی LED، چراغ های مه شکن LED، رینگ های آلیاژی نوین، اگزوز دوقلوی جدید برای نسخه GT لاین و چراغ های عقب LED اصلاح شده مجهز می شوند.

کابین این خودرو نیز ارتقا یافته و فرمانی جدید و تریم کرومی ساتن، روکش های چرم و پارچه ای قهوه ای جدید و روشنایی محیطی LED در شش رنگ برای آن تعبیه شده است.



نظرات