1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی خودروی مفهومی و عجیب رنو

معرفی خودروی مفهومی و عجیب رنو

27 آبان 1396
  • 0

رنو "ساب‌تایل" پلی است که قصد دارد فاصله بین SUV های آینده و پیک آپ‌تراک‌های آینده را پر کند.

متاسفانه رنو قصد ندارد به این زودی‌ها این طرح را اجرایی کرده و نمونه‌ای از آن را بسازد و تصاویر منتشره شده یک طرح مفهومی است. طراح ساب‌تایل این خودرو را یک فرصت عالی برای مردمی شهر تعبیر کرده که قصد دارند برای استفاده از یک محیط آرام‌بخش به دامن کوه و رودخانه پناه ببرند. این خودرو وسیله مناسبی برای تنفس هوای تازه و تماشای طبیعت است.

 معرفی خودروی مفهومی و عجیب رنو

طرح‌ها و تصاویر نشان دهنده تحول ساب‌تایل از یک SUV به یک پیک‌آپ دارد و در مدل‌های مختلفی وجود دارد. خودرو قابلیت تغییر از یک خودرو چهار صندلی به یک مدل دو صندلی را دارد. این در حالیست که فضای بار استاندارد در هر دو حالت حفظ خواهد شد. از دیگر سو می‌توان در این تغییرحالت محفظه بار پیک‌آپ را برای حمل وسایل اسپورت و ورزشی بزرگ مانند دوچرخه یا اسنوبرد در خودرو شکل داد. خودرو می‌تواند در کمترین زمان ممکن به فضای داخلی یک اتاق خواب تبدیل شود و کنترل آن به حالت خودکار درآید.

طراحی درون کابین با توجه میل و ذائقه کاربر و مالک صورت می‌گیرد. سامانه دوربین‌های 360 درجه و استفاده از شیشه‌های سه بعدی VR نظارت بر تمامی ابعاد خارجی و داخلی خودرو را مهیا می‌سازد.

استفاده از 4 موتور الکتریکی مستقل که درون چرخ‌ها قرار گرفته برای این مدل خودرو معقول به نظر می‌رسد.

رنو ساب‌تایل در این طرح بسیار کاربردی و پیشرفته به نظر می‌رسد. با وجود اینکه در خصوص مسائل آفرودی این خودرو هیچ اطلاعی در دسترس نیست، اما وجود ساختار عضلانی، چرخ‌های بزرگ و غول‌پیکر و اذعان طراح برای دسترسی به کوه و رودخانه این خودرو را در شمار قویترین‌های افرود در زمان خود قرار خواهد داد.



نظرات