1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تصاویری از جدیدترین کراس‌اوور هیوندای

انتشار تصاویری از جدیدترین کراس‌اوور هیوندای

11 خرداد 1396
  • 1

اوایل ماه جاری هیوندای تیزری را از کراس‌اوور ساب‌کامپکت جدید خود که کُنا نام دارد منتشر نمود که نمایی اجمالی از آن‌را نشان می‌داد. حال یک دستگاه از این خودرو بدون هیچ پوششی در مرکز شهر مادرید دیده شده است که بهترین نما از طراحی آن‌را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد هیوندای در حال فیلم‌برداری یک کلیپ تبلیغاتی یا مطبوعاتی از کنا بوده است که گرفتار دوربین جاسوسان صنعتی شده است زیرا دیده شده که یک مرسدس بنز V کلاس در پشت این کنا آبی‌رنگ در حال حرکت بوده و به‌منظور جلوگیری از ورود خودروها به کادر فیلم‌برداری، مسیر را مسدود کرده بوده است.

 انتشار تصاویری از جدیدترین کراس‌اوور هیوندای

هیوندای این خودرو را به‌عنوان رقیب مستقیمی برای نیسان جوک و دیگر کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت بازار آماده کرده است و در طراحی آن نیز کاملاً الگوبرداری از جوک مشهود است چراکه در نمای جلوییِ جسورانهٔ آن، چراغ باریک LED روشنایی در روز دیده می‌شود که به‌صورت مجزا از چراغ‌های اصلی در بخش بالای دماغهٔ خودرو قرار گرفته‌اند. ویژگی‌ای که کاملاً نیسان جوک را تداعی می‌کند. در این بخش همچنین جلوپنجرهٔ آبشاری هیوندای نیز دیده می‌شود درحالی‌که در بخش‌های پایینی جلو و عقب و همین‌طور پروفیل جانبی کنا، پوشش‌های پلاستیکی زیادی بکار رفته است.

در نمای عقبی هم مخلوطی از ویژگی‌های طراحی مدل بزرگ‌تر توسان به چشم می‌خورد. در اینجا هم چراغ‌های باریک و کشیده‌ای کار شده است درحالی‌که کمی پایین‌تر مجموعهٔ چراغ‌های مجزایی دیده می‌شود که چراغ‌های دنده‌عقب و مه شکن را در خود جای داده‌اند. به‌طورکلی استایل کنا متفاوت و تازه به نظر می‌رسد اما برای اینکه بفهمیم آیا خریداران به تصویر جدید هیوندای پاسخ مثبتی می‌دهند یا نه باید کمی صبر کنیم.

 انتشار تصاویری از جدیدترین کراس‌اوور هیوندای

گزارش شده که در زیر این بدنهٔ متمایز، ترکیبی از قطعات مدل‌های i20 و i30 بکار رفته است درحالی‌که هیوندای گفته است برای کنا سیستم چهارچرخ محرک هم به‌عنوان یک آپشن ارائه خواهد شد؛ بنابراین لیست پیشرانه‌های این کراس‌اوور ساب‌کامپکت قطعاً شامل موتورهای 1 لیتری و 1.4 لیتری توربوشارژی می‌شود که هم‌اکنون در هاچ‌بک‌های i20 و i30 ارائه می‌گردد. در این میان، یک واحد دیزلی هم لیست موتورهای کراس‌اوور جدید هیوندای را تکمیل خواهد کرد.

در تصویرهای جاسوسی قبلی، این شانس را داشتیم که نمای داخلی کنا را هم مشاهده کنیم که درنتیجه مشخص شد طراحی داشبورد و ارگونومی این خودرو طبق آخرین محصولات این سازندهٔ کره‌ای شکل گرفته که در آن یک صفحه‌نمایش لمسی در بالای دریچه‌های تهویه نصب شده است. هیوندای قصد دارد طی هفته‌های آینده رسماً کنا را رونمایی کند. بنابراین خودروهایی چون رنو کپچر، نیسان جوک، تویوتا C-HR و کراس‌اوور آیندهٔ فولکس‌واگن T-Roc باید آمادهٔ رقابت با رقیب جدیدی باشند.

منبع : پدال



نظرات

  • خ خ (13 خرداد 1396 ساعت 08:26)

    هیوندا عالی کم خرج باکیفیت