1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تغییرات گسترده ای که در هیوندای سوناتا مدل 2018 صورت گرفته

تغییرات گسترده ای که در هیوندای سوناتا مدل 2018 صورت گرفته

3 مرداد 1396
  • 0

هیوندای به زودی و در ماه آینده از مدل جدید سوناتا در بازار آفریقا و خاورمیانه رونمایی خواهد کرد که نسبت به مدل پیشین تغییرات زیادی را تجربه کرده است. طراحی جدید نمای خارجی و تریم داخلی، خودروی سوناتا را جذاب تر و بروز تر نشان می‌دهد.

جلو پنجره و نمای جلوی خودرو، درب صندوق عقب، سپر عقب و رکاب های خودرو همگی تغییرات زیادی کرده اند.

 تغییرات گسترده ای که در هیوندای سوناتا مدل 2018 صورت گرفته

این تغییرات در اجزای اصلی خودرو علیرغم حفظ ساختار خودروی قبلی نشان می دهد که با خودرویی متفاوت روبرو خواهیم بود. به گفته مایک سانگ مدیر اجرایی منطقه آفریقا و خاور میانه شرکت هیوندای، طراحی جدید سوناتا با مدل پیشین آن کاملاً متفاوت است و تنها به چند تغییر جزئی که اکثر مردم از یک فیس لیفت انتظار دارند محدود نمی گردد. ظاهر خودرو چه در نمای جلو و چه در عقب کاملاً جدید است و تغییرات دقیق نیز در نمای جانبی خودرو صورت گرفته که این تغییرات خودرو را بزرگتر، پهن تر و اسپورت تر کرده است.

این مدل در نمای جلو از جلو پنجره جدید هیوندای که به جلو پنجره "آبشار گون" (Cascading Grille) معروف است و در طراحی محصولات جدید هیوندای استفاده میگردد بهره برده است.

 تغییرات گسترده ای که در هیوندای سوناتا مدل 2018 صورت گرفته

جلو پنجره بزرگ،کاپوت خودرو را کشیده تر و زیباتر نشان می دهد که با طراحی درب صندوق عقب کاملاً هماهنگ می باشد. نوار کرومی کنار قاب پنجره ها تا چراغ ها همان طور که در مدل پیشین نیز بود ادامه پیدا کرده است با این تفاوت که این نوار تا زیر چراغ های جلو نیز ادامه یافته و طراحی زیباتری را به نمایش می گذارد.

در نمای جانبی با حجم های زیبا و دقیق روبرو هستیم که به خوبی با چراغ های جلو، عقب و رینگ های خودرو هماهنگ است. جای پلاک از روی صندوق عقب به پایین تر و و روی سپر منتقل شده و لوگوی نوشتاری سوناتا به زیبایی در وسط صندوق عقب قرار گرفته است.

مایک سانگ اضافه کرد مدل کنونی هیوندای سوناتا در بازار بسیار موفق بود. تغییرات صورت گرفته برای تاکید بیشتر روی عوامل موفقیت در طراحی خودرو و همچنین اضافه کردن ظاهری به روزتر و مدرن تر به خودرو می باشد.



نظرات