1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود 8 مدل کراس اور هیوندای به بازار در آینده ای نزدیک

ورود 8 مدل کراس اور هیوندای به بازار در آینده ای نزدیک

25 اسفند 1396
  • 0

هیوندای موتورز قصد دارد تا سال۲۰۲۰ میلادی هشت مدل خودروی کراس اور (Cross Over ) جدید به بازار عرضه کند.

هیوندای موتورز پیشتر اعلام کرده بود که تصمیم دارد خودروهای شاسی بلند و کراس اور بیشتری را در آینده تولید و راهی بازارهای جهانی کند.

 ورود 8 مدل کراس اور هیوندای به بازار در آینده ای نزدیک

نخستین خودروی کراس اور این خودروساز کره ای، هیوندای کونا (Cona) بود که قرار است بعد از آن، به تدریج مدل های دیگری نیز به بازار بیایند. این مدل ها به طور قطع، علاوه بر تفاوت در طراحی و شکل ظاهری، در قابلیت ها و دسته بندی های متفواتی نیز عرضه خواهند شد.

چانگ ایو سان - معاون رئیس شرکت خودروسازی هیوندای موتورز - در مصاحبه‌ای در ماه ژوئن گفته بود: ما می‌خواهیم یک مجموعه کامل از خودروهای کراس‌اور را به منظور پاسخ به نیازهای گوناگون مشتریانمان ارائه کنیم.

 ورود 8 مدل کراس اور هیوندای به بازار در آینده ای نزدیک

مایک اوبرین - معاون مدیر بخش محصولات و برنامه‌ریزی دیجیتال شرکت هیوندای موتورز در ایالات متحده آمریکا – در این باره اظهار کرد: سلیقه مردم بخصوص مردم امریکا برای خرید خودرو به سرعت درحال تغییر است و در یکی دو سال گذشته، مردم تمایل بیشتری برای خریداری یک خودروی کراس اور نشان داده‌اند تا یک شاسی بلند. بنابراین چیزی که هم اکنون برای خودروسازان موفق حائز اهمیت است، آن است که به این تغییرات و تمایلات مردم به موقع پاسخ داده و بخوبی از آن آگاه باشند.

یکی از دلایلی که مردم این روزها خودروهای کراس اور را به شاسی بلند ترجیح می دهند، می تواند هزینه سوخت و خیابان های شلوغ و پر ترافیک باشد تا بتوانند در هر زمان و مکانی که بخواهند، از آن براحتی استفاده کنند. این در حالیست که خودروهای شاسی بلند معمولا اندازه بزرگتری داشته و یافتن جای پارک برای آن در شهرهای شلوغ و پرجمعیت کار دشواری است.

 ورود 8 مدل کراس اور هیوندای به بازار در آینده ای نزدیک

کراس اوور در آمریکا ۳۰ درصد از میزان کل فروش وسائل نقلیه سبک را تشکیل می دهد. همچنین مصرف کنندگان در چین هم که بزرگترین بازار جهانی خودرو را داراست، در حال جایگزین کردن خودروهای سواری سِدان با خودروهای شاسی بلند هستند.

حالا هیوندای موتورز با بررسی نیاز مردم و تغییرات تدریجی در سلیقه آنها، تصمیم گرفته است که به منظور رقابت و موفقیت در بازارهای جهانی خودرو، به تولید مدل های بیشتری از خودروهای کراس اور بپردازد.

این خودروساز پیشگام کره‌ای می‌خواهد برای مدل های جدید کراس اور خود از پیشرانه‌های مختلفی همچون موتور برقی – الکتریکی، پیل سوختی، دیزلی و بنزینی استفاده کند تا نیاز گستره وسیعی از مردم را برآورده سازد.

 ورود 8 مدل کراس اور هیوندای به بازار در آینده ای نزدیک

اوبرین بر این باور است که استفاده از موتورها و پیشرانه هیا مختلف در خودروها اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که هم اکنون مشتریان بدنبال بیشترین کارایی، بهترین کیفیت، کمترین آلایندگی و کاهش مصرف سوخت هستند.

وی می گوید: یکی دیگر از مدل های آینده هیوندای، کراس اور ۸ نفره ای است ک از قابلیت های ویژه ای بهره می برد. البته تمرکز ما بیشتر بر روی تولید و عرضه کراس اورهای کوچک و پرطرفدار است که به منظور رقابت با نیسان جوک و هوندا فیت عرضه خواهند شد.

قرار است این هفت مدل جدید از خودروهای کراس اور هیوندای در نمایشگاههای بین المللی خودرو در سال آینده رونمایی و معرفی شوند. هیوندای به مشتریان و طرفدارانش قول داده است که با معرفی این خوردوهای جدید، تجربه متفاوت و لذت بخش‌تری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

منبع ایسنا


نظرات