1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

9 اسفند 1396
  • 0

خودروی کراس اوور هوندا HR-V که زمزمه‌های حضور آن در بازار کشور هم شنیده می‌شود، قبل از اینکه وارد بازار کشور شود یک نسخه فیس لیفت دریافت کرد.

 رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

کمپانی خودروسازی هوندا در جدیدترین اقدام خود، یک نسخه فیس لیفت از خودروی کراس اوور هوندا HR-V راه اندازی کرده است، اما در حال حاضر تنها برای بازار ژاپن خواهد بود که تحت عنوان "Vezel" به مشتریان عرضه می‌شوند، هرچند انتظار می‌رود که نسخه بین المللی اتومبیل در آینده نزدیک این بسته فیس لیفت را دریافت کند.

 رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

نسخه اصلی هوندا HR-V در سال 2013 میلادی راه اندازی شد و حالا نسخه فیس لیفت آن نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی دریافت کرده است، هرچند به نظر می‌رسد که این تغییرات تنها برای طراحی و همچنین افزودن چند ویژگی جدید به سیستم سرگرمی اتومبیل باشد، زیرا شرکت خودروسازی هوندا هیچگونه صحبتی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل به میان نیاورده و انتظار می‌رود که از همان گزینه‌های سابق استفاده کند.

 رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

در زمینه بهبود قابلیت‌های نرم افزاری، کمپانی خودروسازی هوندا دو ویژگی "اپل کارپلی" و "آندروید" را به سیستم سرگرمی اتومبیل افزوده است، اما موضوع مهم‌تر می‌تواند بازطراحی مکانیزم پدال باشد که باعث بهبود عملکرد سیستم ترمز شده است. علاوه بر این، شرکت خودروسازی هوندا اعلام کرده است که از حالا به بعد در نسخه‌های فیس لیفت اتومبیل، می‌توانید از سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک AWD استفاده کنید.

 رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

به طور کلی در نسخه فیس لیفت، چراغ‌های پیشانی اتومبیل تغییر کرده و برای طراحی و ساخت آن از چراغ‌های آکورا Inspired الگوبرداری شده است، هرچند تکنولوژی بکار رفته در چراغ‌های نسخه فیس لیفت هم ارتقا پیدا کرده و حالا از لامپ‌های روشنایی LED استفاده شده است. علاوه بر این، کمپانی خودروسازی هوندا یک جلوپنجره و همچنین مجموعه سپر کاملا جدید طراحی کرده است، اما الگوی طراحی آنان برای نسخه‌های معمولی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی متفاوت خواهد بود که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

 رونمایی از نسخه فیس لیفت هوندا HR-V در ژاپن

در آخر شرکت خودروسازی هوندا نسخه فیس لیفت HR-V را به قیمت پایه 19 هزار و 500 دلار به مشتریان خود عرضه خواهد کرد و در نسخه فول آپشن با سیستم انتقال قدرت AWD، هزینه پرداختی مشتریان به مرز 27 هزار و 500 دلار خواهد رسید.



نظرات