1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هوندا و دانگ‌فنگ برای تأسیس کارخانه در چین همکاری می کنند

هوندا و دانگ‌فنگ برای تأسیس کارخانه در چین همکاری می کنند

26 آذر 1395
  • 0

هوندا در همکاری با شریک محلی خود یعنی دانگ فنگ تأسیسات تولید جدیدی را در چین ایجاد خواهد کرد. این امر به منظور پاسخگویی به افزایش تقاضا برای مدل‌های ساخت این برند ژاپنی صورت می‌گیرد.

همکاری هوندا و دانگ‌فنگ برای تأسیس کارخانه در چین

این کارخانه در فضای 1.2 میلیون مترمربعی ساخته می‌شود و حدوداً در 8 کیلومتری اولین کارخانه‌ی شرکت که داخل محدوده‌ی توسعه‌ی اقتصادی و تکنولوژی ووهان قرار دارد ایجاد خواهد شد. با تزریق سرمایه‌ی 435 میلیون دلاری، این تأسیسات ظرفیت ساخت سالانه‌ای بالغ بر 120 هزار دستگاه خودرو را خواهد داشت. عملیاتی شدن این کارخانه در سال 2019 کلید خواهد خورد.

همکاری هوندا و دانگ‌فنگ برای تأسیس کارخانه در چین

هوندا هنوز جزئیات نوع مدل‌های تولیدی در این کارخانه‌ی جدید را اعلام نکرده اما به این نکته اشاره کرده که طراحی و مفهوم ایجاد کارخانه‌ی موردنظر به منظور تولید خودروهای الکتریکی بوده چراکه انتظار می‌رود در چند سال آینده تقاضا برای این نوع خودروها در چین افزایش یابد. با اضافه شدن این کارخانه، تولید جوینت ونچر سالانه‌ی شرکت به 600 هزار دستگاه در سال افزایش خواهد یافت.

همکاری هوندا و دانگ‌فنگ برای تأسیس کارخانه در چین

مدیرعامل هوندا موتور آقای تاکاهیرو هاچیگو می‌گوید:

فروش هوندا در چین بالاتر می‌رود و انتظار می‌رود فروش سال 2016 این شرکت به 1.2 میلیون دستگاه افزایش یابد. بازار چین پتانسیل رشد و توسعه‌ی بیشتر را دارد. به منظور برآورده کردن چنین تقاضای بالایی هوندا مدل‌های بسیار جذاب خود را به همراه جدیدترین تکنولوژی‌ها در بازار چین و دیگر بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد.

منبع:پدال



نظرات