1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. گریت وال در آمریکا کارخانه می سازد

گریت وال در آمریکا کارخانه می سازد

29 اردیبهشت 1396
  • 0

خودروساز چینی گریت وال در حال برنامه‌ریزی برای ساخت کارخانه در مکزیک یا ایالات‌متحده است. البته سیاست زیست‌محیطی نامعلوم هنوز فاکتوری کلیدی برای مکان‌یابی این کارخانه است.

 گریت وال در آمریکا کارخانه می سازد

اخبار منتشر شده در این باره توسط رئیس کمپانی Wei Jianjun تأیید شده است. او به رویترز گفت که تغییرات چشمگیر سیاسی در آمریکا تأثیری بزرگ روی برنامه‌های این شرکت برای تأسیس کارخانه جدید داشته است.

گریت وال که ادعا می‌کند بزرگ‌ترین شاسی‌بلند و پیکاپ ساز چین است قبلاً نگاهی به سه ایالت مکزیک و دو ایالت آمریکا برای تأسیس کارخانه انداخته است.

 گریت وال در آمریکا کارخانه می سازد

رئیس این برند گفت:
برنامه‌ی ما برای ورود به بازار آمریکا تغییری نکرده است. اول از همه می‌خواهیم اوضاع را در نظر گرفته و سپس تصمیم نهایی را بگیریم.

 گریت وال در آمریکا کارخانه می سازد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به منظور حفظ شغل‌ها فشارهایی را به برخی از خودروسازان وارد کرده و آن‌ها را مجبور کرده تا از ساخت تأسیسات خود در مکزیک عقب‌نشینی کنند.

یکی دیگر از مدیران گریت وال قبلاً گفته بود که انتخاب بین ساخت کارخانه در مکزیک یا آمریکا به مشکلات تجارت بین آمریکا، مکزیک و چین نیز بستگی دارد.

گریت وال در حال برنامه‌ریزی برای ساخت کارخانه در روسیه نیز هست و این کمپانی تلاش دارد تا سال 2020 بیش از 100 هزار خودرو را در بازارهای جهانی به فروش برساند. این میزان فروش در حال حاضر بین 20 تا 30 هزار دستگاه است.

توضیح: تصاویر به هاوال HB03 هیبرید تعلق دارند.

منبع پدال


نظرات