1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جنسیس رئیس بخش طراحی بوگاتی را استخدام کرد

جنسیس رئیس بخش طراحی بوگاتی را استخدام کرد

20 آذر 1395
  • 0

جنسیس برند لوکس هیوندای اعلام کرد که الکساندر سلیپانف طراح سابق شرکت بوگاتی را به خدمت گرفته است.

جنسیس رئیس بخش طراحی بوگاتی را استخدام کرد

سلیپانف قرار است به عنوان طراح ارشد شرکت جنسیس کار خود را از اوایل سال 2017 شروع کند.

وی گفت: من واقعا درباره این فرصت همکاری هیجان زده هستم زیرا فصل جدیدی در زندگی شغلی من است. از آنجه که من همیشه با برندهای مطرح و شناخته شده کار کرده ام، جنسیس برای من یک چالش جدید و تازه است.

وی افزود: بعلاوه من این افتخار را دارم که از ابتدای راه همراه جنسیس باشم زیرا فرصت بسیار نادری است که یک برند لوکس خودرویی راه اندازی شود و شما جزوی از تاریخ آن شوید.

با توجه به افزایش انتظارات و موشکافی ها درباره جنسیس، من بی صبرانه منتظر در اختیار گذاشتن تخصص و تجربه ام در اختیار این برند هستم.

سلیپانف 33 ساله کار خود در زمینه طراحی خودرو را در سال 2005 در مرکز طراحی فولکس واگن در آلمان شروع کرد. در سال 2010 وی به شرکت لامبورگینی(زیرمجموعه فولکس) پیوست و در طراحی لامبورگینی هوراکان نقش داشت. سلیپانفت در سال 2014 به عنوان رئیس بخش طراحی بوگاتی(دیگر برند فولکس) منصوب شد. وی در شرکت بوگاتی رئیس طراحی بوگاتی ویژن گرن توریسمو و بوگاتی چیرون بود.

استخدام سلیپانف به این معنی است که جنسیس در رقابت با برندهای لوکس مطرحی همچون مرسدس-بنز و ب ام و جدی است. جنسیس در حال حاضر فقط دو سدان تولید می کند اما این شرکت امیدوار است که ظرف سالهای آتی به یک خودروساز فعال در تمام سری های خودرویی تبدیل شود.

منبع:عصر خودرو



نظرات