1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جدیدترین شاسی بلند جنرال موتورز قیمتی کمتر از 9 هزار دلار دارد

جدیدترین شاسی بلند جنرال موتورز قیمتی کمتر از 9 هزار دلار دارد

22 آبان 1396
  • 2

اگر شما در چین زندگی می کنید، با مبلغی اندک حدودا 9 هزار دلاری می توانید خودروی وولینگ هونگ گوانگ اس 3، که جدیدترین شاسی بلند جنرال موتورز محسوب می شود را خریداری کنید.

چنین قیمتی آن را از مدل پایه فورد فیستا در امریکا هم ارزان تر می کند، حتی در قدرتمندترین نسخه این خودرو هم که 12 هزار و 325 دلار قیمت دارد، باز هم این خودرو از فورد فیستا ارزان تر است.

 جدیدترین شاسی بلند جنرال موتورز قیمتی کمتر از 9 هزار دلار دارد

هرچند، یک تفاوت اساسی این جا وجود دارد، وولینگ هونگ گوانگ اس 3 یک محصول ویژه بازار چین می باشد که توسط جوینت ونچر بزرگ سایک-جنرال موتورز-وولینگ ساخته می شود و هیچ وقت قرار نیست در بازارهای دیگر عرضه شود.

طراحی وولینگ هونگ گوانگ اس 3 شباهت زیادی به شورولت ها و دووهای قدیمی دارد، ولی کمپانی با کمک چراغ های روز روشن LED که در کناره های سپر جلو قرار گرفته اند، چراغ های مه شکن و یک خط سقف شناور، ظاهری مدرن به آن داده است.

داخل کابین خودرو ترکیبی تمیز دارد، بسته به تریم انتخابی، روکش چرم دو رنگ، یک صفحه نمایش 8 اینچی، صفحه کیلومتر بزرگ الکترونیکی و یک ساعت کوارتز، حس لوکس بودن را به راننده القا می کند. خودرو ترکیب صندلی 2+2+3 داشته و تمامی سه ردیف صندلی آن سیستم تهویه و پورت های USB مستقل خود را دارند.

این شاسی بلند که روی پلت فرم مشابه با مینی ون هونگ گوانگ ساخته شده، از یک سیستم تعلیق چند میله ای مستقل در عقب و برخی تجهیزات ایمنی مانند کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کمکی استارت در سربالایی، کروز کنترل و برخی موارد دیگر بهره می برد.

خانواده موتورهای این خودرو از دو عضو تشکیل شده است: نسخه های تنفس طبیعی و توربوی موتور 1.5 لیتری کمپانی.



نظرات

  • Sohrab Sohrab (22 آبان 1396 ساعت 20:53)

    کاش توایرانم یه شاسی بلند ارزون قبمت وجود داشت

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (22 آبان 1396 ساعت 19:07)

    خاک بر سر مسئولا ببینند و دزدی کنن بچاپند و خوش باشن