1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

28 شهریور 1396
  • 1

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 بسیار جذاب است و ما برترین های این نمایشگاه را به شما معرفی می کنیم...

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

پس از روزها انتظار و هیجان، نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 شروع به کار کرد. کنفرانس های مطبوعاتی و رونمایی های متعدد، خودروهای جدید را در سالن های فرانکفورت معرفی می کنند و این امر، انتخاب برترین خودروها را مشکل می کند.

کانسپت ها در شصت و هفتمین نمایشگاه خودرو در مرکز توجه قرار دارند. در میان آن ها می توان به بی ام و I Vision Dynamics، آئودی Aicon، هوندا Urban EV، کیا Proceed، مرسدس EQA، مینی الکتریک، رنو Symbioz، اشکودا کانسپت E و فولکس واگن I.D.Crozz II و دیگر طرح های آینده نگرانه اشاره کرد. علاوه بر این ها، مدل های موجود نیز هیجان انگیز هستند: بنتلی کنتیننتال GT، بی ام و M5، هیوندای i30 N، پورشه کاین، رنو مگان RS، فولکس واگن پولو، سیتروئن C3 ایرکراس، رنو داستر، فراری پورتوفینو، سئات لئون کاپرا R و سوزوکی سوئیفت اسپورت برخی از اسامی جذاب این نمایشگاه هستند که به همراه دیگر خودروهای جدید، دل علاقه مندان را به دست می آورند.

البته چه کسی می تواند ابرخودرو 986 اسب بخاری مرسدس AMG Project ONE با موتور F1 را فراموش کند؟ البته از نظر فنی هنوز یک کانسپت است، اما این هیولای 2.4 میلیون دلاری به ما نشان می دهد که در هنگام عرضه در سال 2019، طراحی نهایی آن چگونه خواهد بود. با وجود تمامی خودروهای اشاره شده در بالا، وب سایت Auto Express برترین خودروهای حاضر در نمایشگاه فرانکفورت 2017 را انتخاب کرده است که به شرح زیر می باشد.

کیا پروسید

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

کیا مدل پروسید کانسپت را به عنوان یک "هاچبک بزرگتر شده" معرفی کرد که به عنوان نسل بعدی مدل Cee’d به شمار می آید. این در حالی است که به نظر می رسد مدل تغییر داده شده Cee’d برای تولید آماده می شود. این شرکت کره ای در صدد است که مدل کنونی Pro_cee’d را بازنگری کند و مدیر طراحی اروپا کیا Gregory Guillaume در این زمینه می گوید: "در شرکت به جواب های بسیاری رسیده ایم". با این حال به نظر می رسد هیچ کدام به جذابیت این مدل زیبا باشند و در هنگام عرضه، طرفداران محصولات کیا را راضی خواهد کرد.

جگوار E-Pace

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

جگوار لندروور در روزگار خوبی به سر می برد. هر محصولی که عرضه می کند موفق می شود و این امر در مورد آخرین SUV شرکت یعنی E-Pace نیز صدق می کند. سال گذشته مدل F-Pace به عنوان خودرو سال انتخاب شد و به نظر می رسد که E-Pace این موفقیت را در سال 2018 دوباره از آن خود کند. با الهام گرفتن از برادر بزرگتر خود و طراحی زیبا و جذاب، E-Pace در غرفه جگوار لندروور می درخشد. بر اساس پلتفرم رنج روور ایووک ساخته می شود و مهندسان با استعداد شرکت با این چالش رو به رو هستند که مانند F-Pace پویا و سرگرم کننده باشد. به احتمال زیاد نیز از این چالش با سربلندی بیرون می آیند. بی صبرانه منتظریم تا بتوانیم با آن رانندگی کنیم.

مینیJohn Cooper Works GP کانسپت

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

با وجود رونمایی از محصولات الکتریکی توسط خودروسازان مختلف در نمایشگاه فرانکفورت 2017، مینی در یک حرکت جسورانه از یک مدل بنزینی رونمایی کرد. در کنار مدل تمام الکتریکی مینی کانسپت، مدل مینی John Cooper Works GP کانسپت قرار دارد. این مدل نمایانگر نسل سوم مینی GP می باشد و در حالی که از تزئینات جالبی بهره می برد، یک مدل هیجان انگیز است. این مدل نشان می دهد که بخش هاچبک های جذاب هنوز زنده است.

رنو مگان RS

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

مگان RS در میان خودروهای الکتریک و کانسپت های برجسته، یک نمایش بی نقص در نمایشگاه دارد. به نظر می رسد که رنو اطمینان دارد که RS می تواند رکورد جدیدی به عنوان یک خودرو دیفرانسیل جلو در پیست Nurburgring به ثبت برساند. البته سابقه درخشان این برند در بخش هاچبک های جذاب احتمال دستیابی به این موفقیت را قوت می بخشد. شاید RS قدرتمندترین خودرو این بخش به حساب نمی آید اما رنو همیشه نشان داده است که شاسی خوب و وزن پایین، نقاط قوت خوبی به شمار می روند.

سوزوکی سوئیفت اسپورت

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

فرانکفورت پر از خودروهای سریع و جذاب است که دل طرفداران خودرو را به دست می آورند. ولی ما ترجیح می دهیم که به دنبال یک مدل کوچک، سبک و اقتصادی باشیم. بنابراین سوزوکی سوئیفت اسپرت یک انتخاب عالی به شمار می رود. این خودرو در نسل سوم خود به سر می برد و وزن آن همچنان زیر یک تُن می باشد و با گیربکس دستی ارائه می شود. انتظار می رود که قیمت آن از حدود 16 هزار پوند (حدود 80 میلیون تومان) شروع شود. با 138 اسب بخار قدرت، در جاده به خوبی حرکت می کند اما مدل قوی تر 1.4 Boosterjet توربو بنزینی می تواند سرگرم کننده تر و کارآمدتر باشد.

مرسدس کانسپت EQA

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

با دیدن این مدل به نظر می رسد که درباره محصولات سال 2025 صحبت می کنیم! خبر خوب این است که برند تمام الکتریک مرسدس یعنی EQ در زمان کمتری به بازار ارائه می شود (حدود 2019) و می توان گفت که کانسپت EQA برای طرفداران خودروهای الکتریکی بسیار جذاب خواهد بود.

این هاچبک کانسپت ویژگی های مخصوص به خود را دارد؛ مانند نمایشگر "جلوپنجره" که با توجه به حالت رانندگی تغییر می کند. اما برجسته ترین نکته در مورد EQA به عنوان یک مرسدس، کاهش خطوط و منحنی های بدنه می باشد. طراحی خالص آن نوید سازگاری با محیط زیست را دارد و نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم که کابین آن چگونه خواهد بود.

رنو داستر

برترین خودروها در نمایشگاه فرانکفورت2017

ما همیشه طرفدار داستر بوده ایم. یک خودرو چهارچرخ متحرک خوش قیمت و ساده که باعث می شود SUV های دیگر گران به نظر برسند. اکنون با عناصر طراحی جدید به روزرسانی شده است و می تواند به جالب ترین SUV بازار تبدیل شود.

طراحی جدید تکامل یافته است و منحنی های جالب و جزئیات دلپذیر (مخصوصاً چراغ ها) ظاهر لوکسی به آن می دهد. البته قیمت آن تغییری نخواهد داشت.
کابین هوشمند آن شما را راضی خواهد کرد. برای مثال ظاهر دریچه های تهویه از همیشه بهتر شده است. همچنین شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم که شامل یک صفحه نمایش و تجهیزات لوکسی مانند ورود بدون کلید می باشد. واقعاً باعث تاسف است که برای رانندگی با آن باید تا سال آینده صبر کنیم.

بهترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت 2017 از نظر شما کدامند؟



نظرات

  • Reza Reza (28 شهریور 1396 ساعت 23:07)

    هر جور شده یه رنو معرفی کرپین
    اخه برادر من بنز و ب ام و .... نیستن اونم داستر چطور برتر شد