1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فورد نسخه آفرود بزرگ ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید خواهد کرد

فورد نسخه آفرود بزرگ ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید خواهد کرد

8 تیر 1396
  • 0

استیون اودل , مدیر جهانی فروش اظهار می کند: خودرو های اس یو وی 33 درصد از بازار امروز را به خود اختصاص داده اند و فورد نیز قصد دارد خانواده خودرو های شاسی بلند خود را افزایش دهد.

 فورد نسخه آفرود بزرگ ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید خواهد کرد

فورد یک نسخه آف رود FX4 را به بزرگترین اس یو وی هایش اضافه می کند و این نسخه در اواخر امسال رو نمایی خواهد شد. خودرو ساز ها انتظار دارند که 5 تا 10 درصد از اکسپدیشن (Expedition) زمانی که تولید می شود به فروش برسد و مدل بدنه آلومینیومی آن در اواخر پاییز امسال به فروش می رود. ایده نسخه آف رود از اس یو وی ها زمانی که اکسپدیشن ها برای رانندگی در شن و ماسه عمیق در شبه جزیره عربستان مشهور شدند به وجود آمد.

مدل خودرو FX4 برای آن منطقه ساخته شده است و همچنین برخی خریداران آمریکایی نیز در پی خرید آن هستند. خودرو فورد قیمت و رتبه بندی اقتصادی سوخش را برای اکسپدیشن FX4 در سال 2018 زمانی که فروش آغاز شود اعلام خواهد کرد. خریداران به احتمال زیاد FX4 را انتخاب خواهند کرد همچنین خریداران نیروی محرکه پر توان آن را جهت حرکت در جاده های ناهموار تحسین می کنند و FX4 ها قدرتمند تر از دیگر شاسی بلند های اف رود عمل می کنند و این مدل از 20 درصد سیستم تعلیق اصلاح شده نسبت به نسخه استاندارد بهره می برد تا مناسب عنوان آف رود باشد.

نسخه Tuned shocks آف رود دارای فناوری لغزشی در عقب بین چرخ راست و چرخ های عقبی سمت چپ برای سطوح دارای کشش کم مانند شن و ماسه های عمیق بیابان هستند ونیز دارای تنظیماتی برای نگه داری چرخ های ماشین بر روی زمین هنگام رانندگی پر سرعت و صفحه ترمز و زه جانبی و باک FX4 و دارای کفی لاستیکی جهت پوشش در گل و لای هستند.



نظرات