1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ساخت یک کراس اوور آفرود کوچک توسط فورد

ساخت یک کراس اوور آفرود کوچک توسط فورد

13 فروردین 1397
  • 0

فورد به تازگی از عرضه محصولاتی جدید خبر داده که یکی از آن ها کراس اوور آفرود کوچکی خواهد بود که نام آن تایید نشده است.

فورد این خودرو را به عنوان یک شاسی بلند کوچک آفرود که هنوز نام آن مشخص نیست، توصیف می کند و تیزری تیره از قسمت جلوی این خودرو را منتشر کرده است. این کراس اوور جعبه ای شکل و مناسب به نظر می رسد که تقریبا شبیه به مدلی ساده تر از تویوتا FJ کروزر است. از ویژگی های خاص این خودرو می توان به چراغ های جلوی LED گرد و کاپوت خط دار اشاره کرد که با عناصری دیگر همچون یدک کش و ریل های سقف کامل می شود. تزئینات مشکی پلاستیکی نیز گلگیرها و شل گیرهای این خودرو را پوشش داده که به ایجاد ظاهری تهاجمی تر کمک کرده است.

 ساخت یک کراس اوور آفرود کوچک توسط فورد

این کراس اوور کوچک که هنوز نام آن مشخص نیست در کنار تصویر تیزری از فورد Bronco 2020 به نمایش درآمده است. این کراس اوور در کنار فورد F-150 رپتور و Bronco محصولات اصلی در برنامه خودروهای آفرود جدید فورد هستند.

فورد هم چنین اعلام کرده که Bronco و این کراس اوور آفرود طراحی شده اند تا تعداد بیش تری از مردمی را جذب کنند که دوست دار سفر و وقت گذرانی در طبیعت با خانواده و دوستان هستند.

این خودروساز زمان دقیقی برای عرضه این خودرو اعلام نکرده اما جای تعجب نیست اگر در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 اطلاعات بیش تری از آن منتشر شود.



نظرات