1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. همکاری‌های فورد و ماهیندرا هند گسترش یافت

همکاری‌های فورد و ماهیندرا هند گسترش یافت

29 مهر 1397
  • 0

فورد و ماهیندرا درباره‌ی استفاده از قوای محرکه‌ی مشترک و راه‌حل‌های ارتباطی خودروها به توافق رسیدند.

طی توافقنامه‌ای که قبلاً به امضای طرفین رسیده، فورد و ماهیندرا اقدام به توسعه و تأمین پیشرانه‌ی بنزینی کم‌حجمی خواهند کرد که از سال 2020 به بعد در تعدادی از محصولات فورد هند به کار خواهد رفت. هنوز مشخصات فنی این پیشرانه منتشر نشده است.

 همکاری‌های فورد و ماهیندرا هند گسترش یافت

فورد و ماهیندرا علاوه بر همکاری در زمینه قوای محرکه روی توسعه واحد کنترل تلماتیک هم کار خواهند کرد. این سیستم ردیابی خودرو را کنترل خواهد کرد و شاید سیستم جی‌پی‌اس، وای فای و LTE را نیز به همراه داشته باشد.

این دو خودروساز بزرگ جهانی اتحاد استراتژیک خود را از سپتامبر سال 2017 آغاز کرده‌اند. این همکاری‌ها در مارس 2018 و با امضای 5 پیش‌نویس توافقنامه جدید شکل گسترده‌تری به خود گرفت.

 همکاری‌های فورد و ماهیندرا هند گسترش یافت

بیانیه‌ی قبلی این دو شرکت تأیید کرده که باید در آینده شاهد توسعه شاسی بلندهای کامپکت و میان سایز و همچنین تولید محصولات الکتریکی و ارتباطی باشیم.

یکی از مدیران ارشد ماهیندرا درباره این همکاری‌ها می‌گوید:

بیانیه‌ی امروز ما بازهم تعهد هر دو طرف را که منجر به ایجاد فرصت‌های جدید می‌شود نشان داد. ما مطمئن هستیم که با همکاری یکدیگر انتظارات مشتریان را برآورده خواهیم ساخت.

 همکاری‌های فورد و ماهیندرا هند گسترش یافت

اتحاد بین فورد و ماهیندرا یکی از چندین همکاری مهم صنعت خودرو در سال‌های اخیر است. خودروسازان مهم جهانی می‌خواهند هزینه‌های توسعه‌ی تکنولوژی‌های جدید به ویژه قوای محرکه‌ی الکتریکی و سیستم‌های خودران را کاهش دهند.

فورد اوایل سال جاری توافقنامه‌ی مشابهی را با فولکس‌واگن آلمان امضا کرده و در بحث خودروهای تجاری با این غول خودروسازی همکاری خواهد کرد. این اتحاد هم در سال‌های آینده گسترش خواهد یافت.

منبع پدال


نظرات