1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تایید شرکت فراری بر تولید خودروی برقی سوپرلوکس

تایید شرکت فراری بر تولید خودروی برقی سوپرلوکس

4 فروردین 1397
  • 1

شرکت خودروسازی فراری ( Ferrari) از تصمیم خود برای طراحی و تولید خودروهای برقی سوپر لوکس گفت.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

 تایید شرکت فراری بر تولید خودروی برقی سوپرلوکس

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

سرخیو مارچیون - مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی فراری ( Ferrari) - در مصاحبه و گفت‌وگویی با گزارشگران عنوان کرده است که این شرکت قصد دارد به منظور رقابت با شرکت های تازه تاسیس و نوپایی همچون تسلا، خودروهای برقی و الکتریکی قدرتمند و سوپرلوکسی را تولید و روانه بازارهای جهانی کند.

 تایید شرکت فراری بر تولید خودروی برقی سوپرلوکس

وی در ادامه اظهاراتش گفت: اگر قرار به تولید خودروهای لوکس برقی و الکتریکی باشد، شرکت ما باید نخستین خودروساز و پیشگام باشد. این در حالیست که متاسفانه شرکت‌های تازه تاسیسی همچون تسلا موتورز با ایده‌های جاه‌طلبانه و نوآورانه خود بازار خودروهای الکتریکی را در اختیار خود گرفته است.

این خودروساز ایتالیایی همچنین اعلام کرده است که می‌خواهد تا سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی یک مدل خودروی شاسی بلند لوکس و برقی تولید و به بازار عرضه کند.

دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتا تا دهه ۲۰۴۰ میلادی ( حدودا دو دهه آینده ) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

 تایید شرکت فراری بر تولید خودروی برقی سوپرلوکس

 تایید شرکت فراری بر تولید خودروی برقی سوپرلوکس

منبع ایسنا


نظرات

  • موسوی موسوی (4 فروردین 1397 ساعت 12:47)

    چه می شود که مسولین صنعت وصنایع ما بشینند وتولید این اتومبیل برقی را رابیندازند وتمام بنزیل وگازوئیل پایتخت وایران را صادرکنند وهی نگویند درکشور اگر اینهمه سوخت مصرف نمی کردیم اقلا صادر میشد پس آنکسانی که اینکار را انجام نمی دهند غرض ومرضی ازنوع ....دارند