1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تندترین و کندترین کاماروهای تاریخ را بشناسید

تندترین و کندترین کاماروهای تاریخ را بشناسید

1 فروردین 1396
  • 0

یکی از نشانه‌های یک خودروی عضلانی خوب مخصوصاً شورولت کامارو میزان شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن است. با سقف سرعت 319 کیلومتر در ساعت و شتاب 3.5 ثانیه‌ای، کامارو ZL1 جدید حداکثر عملکرد یک کامارو را به نمایش می‌گذارد.

  تندترین و کندترین کاماروهای تاریخ!

camaro-zl1-stats اما با وجود تاریخچه‌ی 5 نسل قبل مثال‌هایی وجود داشته‌اند که به این رکوردها نزدیک شده‌اند… و تعدادی نیز نتوانسته‌اند. در این نوشته نگاهی انداخته‌ایم به تندترین و کندترین کاماروهایی که از کارخانه خارج شده‌اند. طبیعتاً به دست آوردن اعداد پرفورمنس رسمی مخصوصاً برای مدل‌های قدیمی آسان نیست. داده‌هایی را که می‌بیند شاید به عنوان “تخمین” در نظر گرفته شده‌اند.

تندترین کاماروهای تاریخ

پنجمین نسل شورولت کامارو در سال 2010 معرفی شده و ما بیش از 5 نسخه‌ی متفاوت از آن با پیشرانه‌های متنوع را دیده‌ایم؛ اما نسخه‌ی 8 سیلندر آن با خروجی بالا باعث شده کامارو واقعاً هیولایی ترسناک شود. جدای از مدل ZL1 ذکر شده، مدل‌های کامارو SS 2016، Z28 و… جزو سریع‌ترین کاماروهای تاریخ بوده‌اند.

 جگوار اف پیس SVR در اندیشه شکار حریفان

 جگوار اف پیس SVR در اندیشه شکار حریفان

کندترین کاماروهای تاریخ

اما در این بخش 5 نمونه از کندترین کاماروهای تاریخ را برای شما معرفی می‌کنیم. از نسل دوم کامارو گرفته تا نسل چهارم در این لیست حاضر هستند. طبیعتاً اکثر مدل‌های حاضر در این لیست از پیشرانه‌های 6 سیلندر استفاده کرده و دقیقاً عملکرد مناسب یک کامارو را ارائه نمی‌کنند.

 جگوار اف پیس SVR در اندیشه شکار حریفان

 جگوار اف پیس SVR در اندیشه شکار حریفان

 جگوار اف پیس SVR در اندیشه شکار حریفان

منبع:پدال



نظرات