1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با تویوتا Izoa

آشنایی با تویوتا Izoa

28 فروردین 1397
  • 0

تویوتا Izoa که أساسا همان تویوتا C-HR است وارد نمایندگی های فروش چین شد.

به تازگی تصاویری از این خودرو در یک نمایندگی منتشر شده است.

 آشنایی با تویوتا Izoa

تویوتا دو شرکت مشترک در چین دارد که GAC Toyota و FAW Toyota هستند و هر دو تویوتا C-HR را در این کشور عرضه خواهند کرد. GAC-Toyota مدل اصلی این خودرو را ارائه می کند در حالی که FAW Toyota نسخه دارای نام جدید Izoa را عرضه می کند که تصاویر آن درز کرده است. این دو مدل تفاوت های زیادی ندارند. مدل Izoa از تیم نقره ای روی سپر جلو بهره می برد.

مدل درز کرده از تویوتا Izoa دارای رنگ بدنه دوگانه شامل رنگ قرمز به عنوان پایه و سفید به عنوان رنگ متضاد روی ستون A، سقف، اسپویلر عقب و آینه های کناری است. این خودرو به ویژگی هایی همچون فرمان چند منظوره، MID رنگی، نمایشگر مرکزی سیال، دکمه استارت موتور و پارک الکترونیک مجهز است. کابین این خودرو هم چنین از طرح رنگ دوگانه با رنگ مشکی و تزئینات آبی بهره می برد. برخی پانل های این خودرو دارای تزئینات مشکی براق هستند تا به ظاهر اسپرت این کابین دو رنگ کمک کنند.

 آشنایی با تویوتا Izoa

زیر کاپوت تویوتا Izoa موتور تازه ساخته شده TNGA 2.0 لیتری Dynamic Force بنزینی تعبیه شده است. هنوز عملکرد این موتور اعلام نشده است اما گفته می شود این موتور دمش طبیعی به یک گیربکس CVT متصل می شود. فروش این B-SUV جدید از أواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

 آشنایی با تویوتا Izoa



نظرات