1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی کانسپت جدید الکتریکی «سانگ یانگ»

معرفی کانسپت جدید الکتریکی «سانگ یانگ»

11 اسفند 1396
  • 0

کمپانی خودروسازی سانگ یانگ در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال، یک خودروی کانسپت تمام الکتریکی رونمایی خواهد کرد.

از تاریخ 6 مارس سال جاری، نمایشگاه بین المللی ژنو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی، کار خود را در کشور سوئیس آغاز می‌کند و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی، جدیدترین و بهترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه بین المللی معرفی می‌کنند.

 معرفی کانسپت جدید الکتریکی «سانگ یانگ»

حال پیرو این موضوع، شرکت خودروسازی سانگ یانگ در نظر دارد تا در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، یک خودروی شاسی بلند کامپکت تحت عنوان e-SIV با سیستم محرک تمام الکتریکی رونمایی کند تا بعد از خودروهای کانسپت تیوولی EV-R، E-XIV، KEV2 و خودروی KEV1، پنجمین طرح مفهومی سانگ یانگ با سیستم محرک تمام الکتریکی باشد.

 معرفی کانسپت جدید الکتریکی «سانگ یانگ»

باوجود انتشار تصاویر گرافیکی، شرکت خودروسازی سانگ یانگ اطلاعات بسیار خوبی در اختیار کاربران خود قرار داده است، از جمله سیستم محرک تمام الکتریکی اتومبیل که متشکل از یک موتور 190 اسب بخاری بوده و می‌تواند سقف سرعت 150 کیلومتر بر ساعت را به همراه داشته باشد، علاوه بر این، مجموعه باتری‌های اتومبیل که هیچگونه اطلاعاتی از نوع و ظرفیت آن منتشر نشده است، قادر خواهد بود که تا مسافت 450 کیلومتر شارژدهی داشته باشد و با صرف تنها 50 دقیقه، حدود 80 درصد از انرژی از دست رفته خود را احیا کرد.

 معرفی کانسپت جدید الکتریکی «سانگ یانگ»

شرکت خودروسازی سانگ یانگ اعلام کرده است که این خودروی کانسپت الکتریکی با طول 4460 میلی متر، عرض 1870 میلی متر، ارتفاع 1630 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2675 میلی متر توسعه پیدا کرده است که در بین محصولات سانگ یانگ، اندکی بزرگ‌تر از سانگ یانگ "کوراندو" ساخته شده است.

 معرفی کانسپت جدید الکتریکی «سانگ یانگ»

در پایان رییس بخش انگلستان سانگ یانگ، یعنی "پل ویلیامز" اعلام کرده است که یک تیم از این شرکت خودروسازی، درحال توسعه و آزمایش نمونه‌های اولیه از سیستم محرک تمام الکتریکی سانگ یانگ هستند. علاوه بر این، به احتمال زیاد اولین محصول سانگ یانگ با سیستم محرک تمام الکتریکی، کراس اوور تیوولی خواهد بود که در صورت تایید کارشناسان این شرکت، تا سال 2019 میلادی آماده شده و در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل 2019 و یا 2020 میلادی به طور رسمی معرفی می‌شود.



نظرات