1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT منتشر شد

تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT منتشر شد

5 بهمن 1395
  • 0

بار دیگر تصاویر جاسوسی مربوط به دوج دورانگوی استتار شده که در حال تست در Auburn Hills میشیگان بوده منتشر شده است. جدیدترین نسخه‌ی شکار شده با رنگ و رینگ مشکی و پوشش‌های خود کاملاً ترسناک به نظر می‌رسد.

 تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT

دوج به پوشاندن نمای جلوی مرموز خودرو درست همانند نسخه‌ی سفید قبلی ادامه داده است. کاپوت برجسته‌ی خودرو کاملاً مشهود است. همچنین به نظر می‌رسد کوچکی روی کاپوت به خاطر رسیدن هوای بیشتر به پیشرانه‌ی قوی‌تر تعبیه شده است. همچنین به نظر می‌رسد مه شکن‌های خودرو نسبت به دورانگوهای کنونی بزرگ‌تر هستند.

 تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT

متأسفانه دوج هنوز چیزی درباره‌ی کاپوت برجسته‌ی این خودرو نگفته اما دو سناریوی محتمل وجود دارد. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه دورانگوی قدرتمندتر همانند دیگر مدل‌های SRT از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.4 لیتری استفاده خواهد کرد. این پیشرانه قدرت 475 اسب بخاری داشته که نسبت به قدرت 360 اسبی پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.7 لیتری قوی‌ترین نسخه‌ی دورانگو پیشرفتی چشمگیر محسوب می‌شود.

 تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT

سناریوی مرموزتر دیگر این است که دوج پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری 707 اسبی هلکت را در دورانگو قرار دهد. البته شواهد کمتری برای استفاده از این پیشرانه وجود دارد اما اگر اتفاق یاد شده بیفتد قطعاً این شاسی‌بلند سه ردیفه در سرخط خبرها قرار خواهد گرفت.

 تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT

ما انتظار داریم دوج دورانگو SRT تنها با گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک عرضه شود. احتمالاً ترمزهای بزرگ‌تر و سیستم تعلیق بازنگری شده نیز از تغییرات صورت گرفته در این خودرو خواهند بود. پایان‌بخش تغییرات صورت گرفته اصلاحات کابین خواهد بود.

 تصاویر جاسوسی دوج دورانگو SRT

ظاهراً دوج در سال جاری دورانگو را تروتازه می‌کند و احتمالاً مدل SRT نیز کمی بعدتر معرفی خواهد شد.

منبع:پدال



نظرات