1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. DS طی شش سال آینده، شش محصول جدید معرفی می کند

DS طی شش سال آینده، شش محصول جدید معرفی می کند

5 فروردین 1396
  • 0

چند وقتی است که سیتروئن و در صدر آن گروه پژو-سیتروئن، DS را به‌عنوان یک برند پریمیوم و مجزا تأسیس کرده است و برنامه‌های زیادی برای آن دارد. جدیدترین محصول این برند تازه تأسیس، کراس‌اوور لوکس DS 7 کراس‌بک است که چند روز پیش معرفی شد و در نمایشگاه ژنو نیز رسماً به نمایش عمومی درخواهد آمد؛ اما حالا مشخص شده است که این برند لوکس فرانسوی برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارد.

 DS طی شش سال آینده هرسال یک محصول جدید معرفی می‌کند

Autocar گزارش داده است که بازوی لوکس سیتروئن طی شش سال آینده هرسال یک محصول جدید معرفی خواهد کرد. اولین خودروی این مجموعه، DS 3 کراس‌بک با هدف رقابت با آئودی Q2 خواهد بود درحالی‌که به دنبال آن DS 9 کراس‌بک نیز به‌عنوان رقیبی برای آئودی Q7 معرفی خواهد شد.

 DS طی شش سال آینده هرسال یک محصول جدید معرفی می‌کند

علاوه بر این، گفته می‌شود که نسل جدید هاچ‌بک DS 3 به همراه دو سدان لوکس با نام‌های DS 5 و DS 9 نیز در اوایل دههٔ آینده معرفی خواهد شد. البته اعتقاد بر این است که ساخت مدل آیندهٔ DS 9 به این بستگی دارد که همچنان در چین تقاضای بالا برای سدان‌های لوکس در سال‌های آینده وجود داشته باشد.

 DS طی شش سال آینده هرسال یک محصول جدید معرفی می‌کند

بااین‌حال هرچند DS صحبتی در مورد دیگر محصولات آیندهٔ خود به میان نیاورده است اما معاون این شرکت، «آرنود ریبو» اشاره کرده است که DS ساخت خانوادهٔ گسترده‌ای از سدان‌ها و کراس‌اوورها را در دست اجرا دارد. وی در این رابطه گفته است:

«قطعاً ما به توسعهٔ خانواده‌ای از کراس‌اوورها و سدان‌ها نیاز داریم اما اندازه و کلاس این خودروها هنوز چندان مشخص نیست. DS 7 کراس‌بک شروعی بر برنامه‌های آیندهٔ ما است. پس چرا یک کراس‌اوور کوچک‌تر و یک کراس‌اوور بزرگ‌تر از آن‌را تولید نکنیم؟»

 DS طی شش سال آینده هرسال یک محصول جدید معرفی می‌کند

بدین ترتیب مشخص است که برند لوکس DS برنامه‌های بسیار زیادی برای آیندهٔ خود داشته و قصد دارد در بازار خودروهای لوکس و پریمیوم حضوری جدی و قدرتمند داشته باشند؛ بنابراین DS می‌تواند به رقیبی خطرناک برای برندهای لوکس کنونی خصوصاً شرکت‌هایی چون لکسوس، اینفینیتی، آکورا و جنسیس تبدیل شود.

منبع:پدال



نظرات