1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. «نیسان کراسینگ» نماد گذار نیسان به دنیای آینده

«نیسان کراسینگ» نماد گذار نیسان به دنیای آینده

10 خرداد 1396
  • 0

«نیسان کراسینگ» یک مرکز اطلاعاتی جدید است که به عنوان سنگ بنای ارتباط حمل و نقل هوشمند نیسان با مشتریان عمل می‌کند و تجربه‌های هیجان‌انگیز رانندگی در آینده را به مشتریان نیسان نمایش می‌دهد. نیسان کراسینگ با یک نمای مارپیچ ساخته شده است. این نما به طور نمادین احساسات و تجربیات مشتریان و سفر آنها از گذشته به امروز و از امروز به آینده را بیان می‌کند. رنگ این نمای مارپیچ بسته به فصل، زمان و مناسبت‌های خاص تغییر می‌کند تا فضایی پویا خلق شود. طراحی معماری این سازه که پیش از این غیرممکن به نظر می‌رسید، با کمک فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای که در طراحی خودرو نیز به کار می‌روند، میسر شد.

 «نیسان کراسینگ» نماد گذار نیسان به دنیای آینده

 «نیسان کراسینگ» نماد گذار نیسان به دنیای آینده

گینزا مکانی است که سنت و نوآوری در کنار یکدیگر یک فرهنگ نوین را پدید آورده‌اند. نیسان باور دارد که نیسان کراسینگ به‌زودی به یک مکان شاخص در شهر توکیو تبدیل خواهد شد. گینزا یکی از مناطق معتبر در شهر توکیو است.

افتتاحیه نمایشگاه گذار نیسان یا «نیسان کراسینگ» با حضور نمایندگان دولت ژاپن، سفرا، چهره‌های سرشناس حوزه سیاست و کسب و کار، طراحان معتبر خودرو و نمایندگان شورای برنامه‌ریزی منطقه گینزا برگزار شد. نیسان کراسینگ در محلی قرار گرفته که پیش‌تر گالری محبوب نیسان در آن قرار داشت. این گالری از سال ۱۹۶۳ تا ۲۰۱۴ نقطه تماسی بین نیسان و جامعه ژاپن بود.

«نیسان کراسینگ» بازدیدکنندگان را از سراسر جهان فرا می‌خواند تا تجربه جدیدی از حمل و نقل هوشمند داشته باشند و چشم‌انداز نیسان از ارتباط انسان و خودرو در آینده را دریابند.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره نیسان، آقای کارلوس گون درباره این نمایشگاه می‌گوید: «افتتاح این گالری جدید در راستای بیان ارزش‌های نوآورانه و هیجان‌انگیز نیسان در فضایی دو برابر فضای پیشین است. این گالری تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد و به فناوری‌های بسیار پیشرفته مجهز شده است. ما مطمئنیم که نیسان کراسینگ مانند گالری پیشین نیسان، به محلی محبوب در گینزا تبدیل می‌شود و مکانی برای ارائه برند نیسان به تمام دنیا خواهد بود.»

منبع : جهان نوین آریا



نظرات