1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید کراس کانورتیبل فولکس‌واگن در آینده ای نزدیک

تولید کراس کانورتیبل فولکس‌واگن در آینده ای نزدیک

9 اسفند 1396
  • 0

اگر بخواهیم بگوییم ساخت یک کراس کانورتیبل از گزینه‌های مورد علاقه فولکس‌واگن است و همیشه این رویا را در سر پرورانده، چندان اشتباه نکرده‌ایم.

فولکس‌واگن این تصمیم خود را قطعی کرده و به خوبی می‌داند که نسخه‌های کراس کابریولت نیسان مورانو به سختی مورد استقبال مشتریان قرار گرفتند و هرگز فروش خوبی نداشتند.

 تولید کراس کانورتیبل فولکس‌واگن در آینده ای نزدیک

از طرفی رنج‌روور اووک کانورتیبل موجود در بازار نیز رقیب قدرتمندی برای این مدل از خودروها محسوب می‌شود. با این تقاسیر فولکس‌واگن اعلام کرده یک کراس کانورتیبل را با پایه مدل‌های تی-راک خواهد ساخت و انتظار داریم تا نیمه اول سال 2020 شاهد فروش اولین نمونه‌های آن در بازارهای جهان باشیم.

فولکس‌واگن یک طرح اولیه از کراس- کانورتیبل دو درب احتمالی‌اش را منتشر کرده است که چندان وحشتناک و غیر معقول به نظر نمی‌رسد. فولکس‌واگن بر این باور است که کراس‌های بدون سقف در حال محبوب شدن هستند و مردم علاقه دارند در آستانه فصل گرما در ارتفاعی زیاد و بدون سقف از هوای آزاد بهره برند.

مقامات ارشد فولکس‌واگن پیش‌بینی می‌کنند که که فروش خودروی آنها از مدل بیوک کاسکادا بیشتر خواهد بود.

فولکس‌واگن با این تصمیم تمرکز بیشتری را بر روی ساخت خودروهای شاسی‌بلند (SUV) قرار داده و قصد دارد برای ورود کابریولت "تی- راک" به بازار 98 میلیون دلار یا 80 میلیون یورو سرمایه‌گذاری کند.

مدیر عامل فولکس‌واگن در خصوص این تصمیم اعلام کرد: تی‌راک هم‌اکنون در سگمنت SUV های کامپکت تنظیمات و استانداردهای جدیدی را داراست و ارائه یک مدل با سقف متحرک می‌تواند خودرو را بسیار احساسی و لذت‌بخش جلوه دهد.

در حال حاضر در خصوص جزئیات یا قیمت احتمالی این خودرو اطلاعات چندانی وجود ندارد.



نظرات