1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از کراس اوور کوپه بورگوارد با کد BX6

رونمایی از کراس اوور کوپه بورگوارد با کد BX6

24 اردیبهشت 1397
  • 1

شرکت خودروسازی بورگوارد در اقدام اخیر خود، دو محصول جدید معرفی کرده است که یکی از آنان می‌تواند خودروی کراس اوور "BX6 کوپه" باشد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 رونمایی از کراس اوور کوپه بورگوارد با کد BX6

بورگوارد، شرکت خودروسازی آلمانی که در سال 1963 به طور رسمی اعلام ورشکستگی کرد و در همین دو سه سال اخیر توسط کمپانی‌های چینی دوباره احیا شده است. حال این شرکت خودروسازی که محصولات آن به واسطه شرکت "کیان موتور وارنا" به مشتریان عرضه خواهد شد، اخیرا از دو محصول کاملا جدید خود رونمایی کرده است که یکی از آنان می‌تواند خودروی کراس اوور "BX6 کوپه" باشد که فیزیک و طراحی آن به خودروهای سدان شبیه بوده و دارای بدنه کشیده و صندوق در قسمت عقب است، اما اندازه اتومبیل و همچنین ارتفاع آن نسبت به سطح زمین بسیار بیشتر از یک خودروی سدان خواهد بود که باعث شده در بین خودروهای کراس اوور قرار گیرد.

 رونمایی از کراس اوور کوپه بورگوارد با کد BX6

در بخش فنی این خودرو، شرکت خودروسازی بورگوارد یک موتور درون سوز 2 لیتری چهار سیلندر پیش بینی کرده است که با سود جستن از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 221 اسب بخاری و همچنین گشتاور 300 نیوتن متری داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت تمامی چرخ‌های اتومبیل به طور دائم ارسال خواهد شد، این درحالیست که برای داشتن نیروی 221 اسب بخاری پیشرانه اتومبیل، تنها نیاز به مصرف سوخت 7.1 لیتری برای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل خواهید داشت.

 رونمایی از کراس اوور کوپه بورگوارد با کد BX6

طبق گفته شرکت خودروسازی بورگوارد، بازار هدف این خودرو برای آمریکای جنوبی و همچنین بازار خاورمیانه خواهد بود که احتمال می‌رود بازار ایران هم جزو آنان باشد. گفتنی است که این خودرو از اواخر سال جاری در بازارهای مذکور ارائه خواهد شد و در اوایل سال 2019 میلادی نیز به بازار آسیا و نقاط جنوبی این قاره خواهد رسید.

 رونمایی از کراس اوور کوپه بورگوارد با کد BX6



نظرات

  • کیومرث کیومرث (24 اردیبهشت 1397 ساعت 14:39)

    با توجه به نوع قیمت گذاری شرکت کیان موتور وارنا، به نظر نمیرسد حداقل در حیطه قیمت بتواند وارد رقابت با بازار موجود بشود.