1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکایت رولز رویس از تاجر اماراتی

شکایت رولز رویس از تاجر اماراتی

10 اسفند 1392
  • 3

دفتر نمایندگی شرکت رولز رویس در شهر ابوظبی قبل از این شکایت، با اعزام نماینده ای تلاش کرد خودروی رولز رویس وی را خریداری کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفت.

شرکت رولز رویس انگلیس سازنده خودروهای لوکس با ارائه شکایتی خواستار محاکمه یک شهروند اماراتی مالک یک دستگاه رولز رویس شد.

این اماراتی با استفاده از رولز رویس، علف و کاه، جابجا می کند. او در صندوق عقب، داخل و بالای خودروی رولز رویس، علف و کاه می ریزد و برای شترهایش می برد.

دفتر نمایندگی شرکت رولز رویس در شهر ابوظبی قبل از این شکایت، با اعزام نماینده ای تلاش کرد خودروی رولز رویس وی را خریداری کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفت.

شرکت رولز رویس معتقد است این شیوه استفاده شهروند اماراتی از خودرویش، به کاهش شأن برند رولز رویس منجر می شود.

این اماراتی رولز رویس اش را به عنوان هدیه از فرزندش دریافت کرده بود.

البته مخالفت این اماراتی با فروش خودرویش باعث نشد شرکت رولز رویس از هدف خود چشم پوشی کند. این شرکت تلاش می کند شکایتی را علیه این شهروند اماراتی مطرح کند.

مالک این خودروی رولز روس یکی از بزرگترین بازرگانان شتر در ابوظبی است. او علاوه بر این یکی از فعالان و شرکت کنندگان مسابقات شترسواری است.




نظرات

  • هوشنگ هوشنگ (10 اسفند 1392 ساعت 20:38)

    حامد جان ، معلومه هنود خیلى بى تجربه هستى ! چرا که أین مرد براى همان شرکت کارمیکند! او با اینکاربدون اینکه حتى یک درهم هم براى شرکت رولزرویس هزینه تحمیل کند یک تبلیغ مفت ومجانى در رسانه هاى دنیاکرد واخرین محصول را معرفى کرد هم به دنیا کفت اماراتى ها پولدارند ، هم کفت عربها به فناورى روز دنیا بى تفاوت هستند وهم خدمات شرکت رامعرفى کردند .

  • حامد حامد (10 اسفند 1392 ساعت 19:19)

    آدم واقعا میمونه این آدم جای مغز چی تو کلشه؟!؟! آخه جا به جایی علوفه با رولزرویس؟ حالت خوبه عمو؟

  • هموطن هموطن (10 اسفند 1392 ساعت 18:24)

    به جای پیشنهاد خرید باید یک دستگاه پراید به ایشان پیشنهاد بشه .مطمئنا مسئله حل میشه و ایشان جا به جا می کنند!!!!!