1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک

حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک

9 بهمن 1396
  • 0

تصاویر اختصاصی منتشر شده نمایی از ظاهر سیتروئن C4 را نشان می دهند و مدیر ارشد اجرایی Linda Jackson تایید کرده است که C4 کاکتوس یک قدم بزرگ است.

حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک

بنا به گفته های رئیس سیتروئن، این شرکت مدل بازنگری شده C4 کاکتوس را به منظور رقابت با فولکس واگن گلف و فورد فوکوس عرضه می کند.
خودروساز فرانسوی سال گذشته تولید هاچبک محافظه کارانه خود را که فروش کمی داشت، متوقف کرد و امیدوار است که C4 کاکتوس بتواند به زودی وارد بازار شود و به رقابت با گلف، فوکوس و واکسهال استرا بپردازد.

حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک

با این تفاسیر Linda Jackson مدیر ارشد اجرایی شرکت به رسانه ها گفته است که C4 کاکتوس بازنگری شده یک "قدم بزرگ" به شمار می رود و تایید کرد که عمر متوسط تا بلندمدتی دارد. به احتمال زیاد سیتروئن قصد دارد که به بخش خودروهای کلاس C بازگردد، حتی اگر با مدل معمولی مانند C4 باشد. تصاویر اختصاصی منتشر شده ظاهر این محصول جدید را به نمایش می گذارند، البته به گفته Jackson در این زمینه شرکت رویکردی تهاجمی اتخاذ کرده است.

Jackson می گوید: "کلاس C و مدل هایی مانند C4 هاچبک معمولی برای ما بسیار مهم است. بنابراین قصد داریم که مدل جایگزینی برای C4 در نظر بگیریم. نمی خواهم بگویم که از کاکتوس چشم پوشی می کنیم، اما می خواهیم یک خودرو کلاس C جدید به بازار معرفی کنیم."

حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک

وی ادامه می دهد: "این محصول در کلاس مذکور قرار می گیرد اما قرار نیست یک خودرو سنتی باشد. همچنین لزوماً مدل C4 کاکتوس نخواهد بود. هر چه زمان می گذرد، ما به به استراتژی مدل اصلی خود بر می گردیم که همان معرفی یک خودرو کلاس C است. C4 کاکتوس یک قدم بزرگ به حساب می آید و می توانید این را ببینید. ما در این زمینه عملگرا هستیم." Jackson این قضیه را رد می کند که ویژگی های سیتروئن کاکتوس – که به عنوان یک کانسپت معرفی شد و بعد در C4 کاکتوس استفاده شد – به مرور زمان از بین می روند. وی در این زمینه گفت: "من همچنان C4 کاکتوس اصلی را دوست دارم، چرا که برای ما بسیار الهام بخش بود."

سیتروئن در سال گذشته به خاطر وجود برندهای محلی قدرتمند و نبود مدل های SUV در خط تولید شرکت، شاهد افت فروش نزدیک به 48 درصد در بازار چین بود. با این حال، Jackson معتقد است که حضور C3 ایرکراس و C5 ایرکراس می تواند سیتروئن را دوباره به بازار رقابت برگرداند.

او با اشاره به این که تا سال 2021 بیش از 10 درصد فروش سیتروئن به صورت آنلاین خواهد بود گفت: "آیا می توانید شرایطی را تصور کنید که شما به صورت آنلاین یک خودرو را می بینید، آن را تغییر می دهید، با رنگ ها و آپشن ها بازی می کنید، به فروشگاه می روید و آن را از نزدیک می بینید، آن را آزمایش می کنید و سپس سفارش می دهید؟ باید بگویم که بله می توانید."

حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک

حضور دوباره سیتروئن C4 هاچبک



نظرات