1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار تصویر شورلت کوروت مدل 2020

شکار تصویر شورلت کوروت مدل 2020

8 مرداد 1397
  • 0

یکی از خودروهایی که طرفداران بی صبرانه در انتظار آن هستند، نسل بعدی شورلت کوروت است که برای اولین بار در تاریخ به ساختار موتور وسط عقب مجهز می شود.

از زمانی که شورلت تست این خودرو را آغاز کرده تصاویر متعددی از نمونه های استتار شده آن درز کرده است و اخیرا نیز تصاویر دیگری از آن منتشر شده اند.

 شکار تصویر شورلت کوروت مدل 2020

تصویر درز کرده جدید این خودرو چیز تازه ای را نشان نمی دهد. این نمونه آزمون نیز دارای پوشش استتاری کامل و دیفیوزری است که لوله های اگزوز چهارقلو را در خود جای داده است. این خودرو هم چنین از خط سقف باریک تر و رینگ های آلیاژی 5 پره بهره می برد. طراحی بدنه این نمونه جزئیات زیادی ندارد البته در کنفرانس خصوصی نمایندگی ها که اوایل سال جاری برگزار شد، نمایی از این مدل برای شرکت کنندگان به نمایش درآمد. بر اساس گزارش این افراد، این خودرو کاملا موتور وسط به نظر می رسد و دارای عناصری گرفته شده از خودروهای اسپرت لوتوس و کوروت ZR1 است.

 شکار تصویر شورلت کوروت مدل 2020

تصاویر درز کرده هم چنین نمایی از برجستگی عقب این خودرو را نشان می دهند که از سقف به سمت قسمت پشت کشیده شده و یک روکش موتور شفاف شبیه به دیگر ابرخودروهای اروپایی در آن دیده می شود. هنوز تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما گمان می رود کابین آن کمی کوچک تر و دینامیک تر از کوروت کنونی باشد.

 شکار تصویر شورلت کوروت مدل 2020

شورلت هنوز هیچ چیزی در مورد نیرومحرکه های این خودرو تایید نکرده است. گزارشات حاکی از آن است که کوروت موتور وسط دارای آپشن هایی همچون موتور 6.2 لیتری N/A V8 با قدرت 460 اسب بخار، 4.2 لیتری تواین توربو V8 گرفته شده از کادیلاک CT6 V-Sport با قدرت 650 اسب بخار و نسخه Z06 از موتور تواین توربوی 5.5 لیتری V8 با قدرت 850 اسب بخار خواهد بود.



نظرات