1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شورلت از کوروت ZR1 مدل 2019 با 755 اسب بخار نیرو رونمایی کرد

شورلت از کوروت ZR1 مدل 2019 با 755 اسب بخار نیرو رونمایی کرد

27 آبان 1396
  • 0

شورولت بالاخره کوروت ZR1 مدل 2019 را رونمایی کرد. این خودرو که با عنوان سریع ترین و قوی ترین کوروت تاریخ از آن یاد می کنند، از یک موتور 6.2 لیتری سوپرشارژر LT5 هشت سیلندر خورجینی با 755 اسب بخار نیرو و 968 نیوتن متر گشتاور استفاده می کند.

این موتور را می توان به یک گیربکس هفت دنده دستی یا آپشن هشت دنده اتومات متصل کرد. شورولت وارد جزئیات نشده ولی تایید کرده که حداکثر سرعت این خودرو حدودا 337 کیلومتر بر ساعت می باشد.

 شورلت از کوروت ZR1 مدل 2019 با 755 اسب بخار نیرو رونمایی کرد

به منظور دستیابی به چنین سرعت های شگفت انگیزی، خودرو به یک طراحی قسمت جلو کاملا جدید و یک زیرباله جلوی تقویت کننده داون فورس مجهز شده است. این خودرو همچنین به یک کاپوت فیبر کربنی خاص و 4 رادیاتور جدید مجهز شده است.

دو پکیج طراحی بدنه آیرودینامیک و پک استاندارد Low Wing به گونه ای طراحی شده تا حداکثر سرعت های ممکن را ارائه نماید. این پک به ZR1 اجازه می دهد تا 70 درصد داون فورس بیشتری در مقایسه با پک آیرودینامیک پایه Z06 ارائه کند.

پکیج پرفورمنس ZTK پا یک قدم فرا گذاشته و یک اسپلیتر جلو و یک باله قابل تنظیم که حدودا 430 کیلوگرم داون فورس تولید می کند به خودرو اضافه کرده است. این پک همچنین شامل تایرهای تابستانی میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2، تغییراتی در شاسی و یک سیستم کنترل سواری مغناطیسی که کشش بیشتری در سر پیچ ها ارائه می کند می شود.

شورولت همچنین یک پک جدید به نام سبرینگ Orange Design برای این خودرو ارائه کرده که شامل رنگ بدنه نارنجی سبرینگ و کالیپرهای ترمز نارنجی و برخی تزئینات نارنجی در بخش های مختلف خودرو می باشد. این پک همچنین به مواردی مانند کمربندهای ایمنی نارنجی، دوخت متضاد نارنجی و تریم برنز آلومینیومی اشاره کرد.

کابین این خودرو را می توان به مجموعه ای از آپشن ها شامل صندلی های جلو گرم و سرد شونده با روکش چرم ناپا، یک فرمان فیبر کربنی، یک سیستم صوتی بوز و یک ضبط کننده اطلاعات پرفورمنس خودرو اشاره کرد.

شورولت کوروت ZR1 مدل 2019 از بهار آینده به فروش خواهد رسید و اندکی مانده به زمان رونمایی، جزئیات قیمت آن قرار است اعلام شود.



نظرات