1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اشرافیتِ ارزان! 10 سدان ممتاز زیر 40 هزار دلار

اشرافیتِ ارزان! 10 سدان ممتاز زیر 40 هزار دلار

21 اردیبهشت 1395
  • 1

بهترین سدان های لوکس فول سایز نوعی از احساس را دارند که هر خودرویی به آسانی نمی‌تواند با آن رقابت کند. به رولزرویس فانتوم فکر کنید؛ اما به خاطر اینکه بیشترمان پول خرید یک فانتوم نو و یا جتی کارکرده را نداریم، پس برای پاسخگویی به حس برتر بودن و لذت‌جویی چه‌کار باید بکنیم؟ چاره‌ی کار سدان های فول سایز و میدسایز زیر 40 هزار دلار است. این خودروها ظاهر شیک و زیبا و نمای داخلی لوکس را بدون آسیب رساندن زیاد به حساب بانکی ارائه می‌کنند. در لیست زیر نگاهی می‌اندازیم به این خودروها و منتظر نظرات شما درباره‌ی انتخابتان هستیم.

 اشرافیت ارزان

لینکلن MKZ

ظاهر صاف و صیقلی MKZ از عناصر طراحی سدان بزرگ کانتیننتال بهره برده اما قیمت این خودرو از 35935 دلار آغاز می‌شود. با قیمتی که زیر 40 هزار دلار است،MKZ از سیستم تشخیصی جالبی استفاده می‌کند که با قدم گذاشتن در بیرون، محیط بیرونی خودرو روشن‌تر می‌شود. درباره‌ی یک خوشامدگویی گرم صحبت می‌کنیم. همچنین نمای داخلی قابل‌توجهی را شاهد هستیم که در این سگمنت قابل‌توجه و متمایز است بنابراین شما می‌توانید احساسی زیبا بدون خرجی زیاد را داشته باشید.

 اشرافیت ارزان

هیوندای جنسیس

جنسیس فول سایز به نماد هیوندای تبدیل‌شده و اخیراً نیز شاخه‌ی لوکس این خودروساز نام گرفته است. در حال حاضر شما می‌توانید جنسیس 6 سیلندر دیفرانسیل عقب را با قیمت 39700 دلار خریداری نمایید. اگر خواهان همه‌ی حقه‌های هیوندای مثل سیستم‌های ایمنی فعال باشید، قیمت خودرو از 40 هزار دلار عبور خواهد کرد اما مدل پایه هم ارزش‌های بسیاری را داراست.

 اشرافیت ارزان

لکسوس ES 350

لکسوس ES یک راز دارد: با یک متر فضای پای عقب،ES 350 جادارتر از پرچم‌دار لکسوس یعنی LS است. این مدل ارزان‌تر به‌صورت استاندارد از چرم فیک و متقاعدکننده‌ای بنام NuLuxe استفاده می‌کند. با قیمت 38950 دلاری، شما صاحب یک برند لوکس و فضای جادار زیادی می‌شوید.

 اشرافیت ارزان

کیا کادنزا

کیا در برخی سگمنت ها بهترین شرایط را نسبت به رقبا ارائه می‌دهد و یکی از این مدل‌ها، خودروی فول سایز و دیفرانسیل جلوی کیا کادنزا است. قیمت این خودرو از 33840 دلار شروع می‌شود و با 3 هزار دلار بیشتر، تریم ممتاز کادنزا با سانروف پانورامیک، سنسورهای پارک عقب و موارد دیگر را دریافت می‌کنید. مدل 2017 کادنزا که به زودی عرضه خواهد شد بیش‌ازپیش سایه‌ی خود را بر سر سدان پرچم‌دار K900 خواهد گستراند.

 اشرافیت ارزان

کرایسلر 300 لیمیتد

شما می‌توانید این خودرو با پیشرانه‌ی 6 سیلندر را که نماد مقرون‌به‌صرفگی است با 33010 دلار خریداری کنید. با سفارش پیشرانه‌ی 8 سیلندر قیمت خودرو به 39465 دلار می‌رسد و اگر دنبال غرغر کردن بیشتری هستید،363 اسب بخار تولیدی ارزشش را دارد. در این قیمت، سدان های کمی هستند که با جذابیت 300S برابری می‌کنند، کرایسلری که رینگ‌های 20 اینچی دارد. تصویر مربوط به کرایسلر 300S Alloy Edition می‌باشد.

 اشرافیت ارزان

نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما استایل متمایزی دارد و با پیشرانه‌ی 6 سیلندر جفت شده با گیربکس اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. ماکسیما احساس بسیار متفاوتی نسبت به آلتیمای میدسایز دارد. با قیمت آغازی 33345 دلاری، ماکسیما بهترین کابین را عرضه نمی‌کند اما در دسته‌ی اسپورت های سگمنت قرار می‌گیرد.

 اشرافیت ارزان

آکورا TLX

آکورا TLX سواری نرم و راحتی دارد و به‌صورت استاندارد از چراغ‌های LED الماس‌نشان که مختص این خودروساز هستند استفاده می‌کند. TLX با پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.4 لیتری که نرم و کم‌مصرف است شروع قیمتی 32635 دلاری دارد. اگر خواهان قدرت بیشتری نسبت به TLX 2.4 لیتری و 206 اسب بخاری هستید، تریم پایه‌ی 290 اسب بخاری 3.5 لیتری نیز در دسترس است که زیر 40 هزار دلار قیمت می‌خورد.

 اشرافیت ارزان

فولکس‌واگن سی‌سی

چه‌کار می‌توانید بکنید وقتی که نتوانید از عهده‌ی خرید مدل جذاب مرسدس بنز CLS بربیایید؟ حال اگر فضای بیشتری را نیز بخواهید چه؟ البته که می‌توانید فولکس‌واگن سی‌سی را انتخاب کنید. فولکس با ساخت یک خودروی CLS مانند عناصری مثل سقف شیب‌دار، چراغ‌های زنون و صندلی‌های ممتاز چرمی را ارائه می‌کند. سی‌سی 32435 دلار قیمت دارد. این خودرو جمع‌وجور است اما با استایل منحصربه‌فردی که دارد، ما را وادار می‌کند تا نگاهی به آن بیندازیم.

 اشرافیت ارزان

بیوک لاکراس

بزرگ‌ترین سدانی که در حال حاضر نام بیوک را یدک می‌کشد لاکراس است که طبق کلاس‌بندی‌ها در رده‌ی سدان های میدسایز قرار می‌گیرد اما کابین راحت و ساکتی دارد، همان‌طوری که از یک بیوک انتظار می‌رود. شما در کل‌کل‌های خیابانی با لاکراس برنده نخواهید شد اما هدف اصلی این خودرو چیز دیگری است. با قیمت پایه‌ی 31990 دلاری، بیوک راه متفاوتی را برگزیده است.

 اشرافیت ارزان

شورلت ایمپالا

در شکل 2LT، ایمپالا کابین جادار، رینگ‌های 18 اینچی (رینگ‌های 19 اینچی به‌صورت آپشن در دسترس هستند) و پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری تنفس طبیعی 305 اسب بخاری را با قیمت 31310 دلار پیشنهاد می‌کند. شیشه‌های آکوستیک کش رفته از بیوک کمک می‌کنند که ایمپالا سواری آرامی داشته باشد. این همان ایمپالای چند سال پیش نیست؛ با گذشت زمان تغییرات بهتری را شاهد هستیم.

 اشرافیت ارزان

منبع: پدال



نظرات

  • نوید نوید (6 خرداد 1395 ساعت 04:10)

    من کرایسلر 300 ورمیدارم چون عاشق این ماشینم
    امیدوارم ایرانم بیاد من بخرمش