1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تغییر چهره در رنو کوئید جدید + عکس

تغییر چهره در رنو کوئید جدید + عکس

3 تیر 1397
  • 1

یک نسخه استتاری از رنو کوئید با تغییراتی ظریف و زیرکانه د دیده شده است.

رنو کوئید از سال 2015 به بازار آمد و به عنوان یک مدل اجرائی در هاچ‌بک‌های سطح پایه خود را اثبات کرد. رنو از ابتدا این خودرو را در مدل‌های خاص و مختلف به شکلی تهاجمی و خشن ارائه کرده و تلاش دارد این ویژگی را در نسل‌های آینده کوئید حفظ کند. اینک کوئید با تغییرات و آرایشی جدید در خارج -از هند به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای این خودرو- دیده شده و پوشش‌های استتاری آن حکایت از سوپرایز اندک رنو برای خریداران دارد.

 تغییر چهره در رنو کوئید جدید + عکس

در این رنو کوئید خاص شاهد تغییر طراحی ظریفی هستیم که در پشت لایه‌های استتاری مخفی شده‌اند. در این خودرو سپرهای جلو و عقب و سپرهای جانبی تغییر کرده است و بقیه بدنه خودرو مانند مدل‌های کنونی باقی مانده است. این رنوی کوچک هنوز هم از رینگ‌های لاستیک کوچک استفاده می‌کند.

این خودرو یک مدل شهری نه چندان قدرتمند است و رنو به همین دلیل از یک موتور زیر یک لیتر با توان اندک برای آن بهره می‌برد.

 تغییر چهره در رنو کوئید جدید + عکس

این خودرو بر پایه پلتفرم CMF-A رنو-نیسان ساخته شده و به همین دلیل باعث می‌شود بیشترین فضای کابین و محفظه بار را به مشتریان ارائه کند.

در این تصویر جزئیات اگزوز و بخش‌هایی از انتهای خودرو مشخص نیستند. لوگوی رنو نیز در نمای روبه‌رویی خودرو کاملا مخفی مانده و معلوم نیست که پورت شارژ الکتریکی در مدل‌های جدید وجود دارد یا رنو این خودرو را همچنان با سوخت فسیلی ارائه می‌کند.

 تغییر چهره در رنو کوئید جدید + عکس

رنو پیشتر اعلام کرده که قصد دارد نسخه‌هایی الکتریکی از کوئید را ارائه دهد که ابتدا در بازار چین و پس از آن در هند به فروش خواهد رسید. اگر تصاویر لو رفته نسخه‌ای از مدل الکتریکی کوئید باشد انتظار داریم نسخه فیس لیفت شده در نیمه اول سال 2019 وارد بازار شود.



نظرات

  • تورج تورج (4 تیر 1397 ساعت 09:49)

    تقلید ناشیانه از زشت ترین کراس اور فرانسوی داستر