1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تحویل داج چلنجر SRT دیمون مدل 2018 آغاز شد

تحویل داج چلنجر SRT دیمون مدل 2018 آغاز شد

23 آبان 1396
  • 0

داج چلنجر SRT دیمون بالاخره راه خود را به نمایندگی ها و مشتریانی که از انتظار برای آن خسته شده بودند باز کرده است.

شرکت داج با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرده و گفته که از امروز کار تحویل این مدل آغاز شده و به زودی در اختیار بیش از 3300 مشتری در سراسر آمریکا قرار خواهد گرفت.

 تحویل داج چلنجر SRT دیمون مدل 2018  آغاز شد

از داج چلنجر SRT دیمون که در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد با عنوان نخستین خودروی درگی که اجازه حضور در خیابان را دارد یاد می شود. این خودرو به یک موتور سوپر شارژر 6.2 لیتری هشت سیلندر خورجینی با 840 اسب بخار نیرو و 1042 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. موتور مذکور به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل شده و صفر تا صد آن فقط 2.3 ثانیه می باشد، این خودرو 400 متر را در 9.65 ثانیه و با سرعت 225 کیلومتر بر ساعت طی می کند.

قیمت خودرو از 84 هزار و 995 دلار شروع می شود و همه مدل ها به یک دفترچه راهنمای پیست نوشته شده توسط سردبیرهای مجله Hot Rod مجهز می باشند. مشتریان می توان پکیج Demon Authentication را نیز برای خودروی خود با قیمت 1 دلار سفارش دهند که شامل دفترچه راهنمای خودرو، عکس هایی از آن، یک کارت فیبر کربنی که روی مالک خودرو روی آن نوشته شده، شماره VIN خودرو، شماره سریال و کدهای مربوط به آپشن های سفارشی می باشد.

شاید جالب ترین آپشن خودرو Demon Crate می باشد که به خودرو اجازه می دهد تا به پتانسیل کامل خود دست پیدا کند. قیمت این آپشن از 1 دلار شروع می شود و شامل یک ماژول کنترل پرفورمنس پیشرانه با یک کالیبراسیون موتور اکتان بالا، یک فیلتر هوای خاص، چرخ های مخصوص درگ و یک آینه مخصوص سرنشین می شود. این پکیج همچنین شامل مجموعه ای از ابزار ها مانند جک هیدرولیکی و آچارهای مخصوص نیز می شود.



نظرات