1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مروری بر کادیلاک CTS 2014

مروری بر کادیلاک CTS 2014

18 فروردین 1393
  • 0

اگر صادقانه نگاه کنیم ، راضی کردن مشتریان برند هایی چون بی ام و و مرسدس بنز ، برای خرید خودروهای کادیلاک ، کار سختی خواهد بود . اما ظاهراً کادیلاک CTS جدید با استیل ، کارایی و تکنولوژی خاص و دوست داشتنی خود ، به نوع دیگری وارد عرصه رقابت با خودروهای سدان بازار شده است .

کادیلاک CTS ، سال هاست که در اروپا فروخته می شود، اما تا به امروز، نتوانسته در مقابل خودروسازان آلمانی عرض اندامی بکند، حتی ساخت نسخه فرمان در راست آن برای بریتانیا نیز، نتوانست باعث نفوذ آن در بین اروپایی ها شود. اما این بار، کادیلاک با الهام گیری از اساس خودروهای آمریکایی ، یعنی پرستیژ بالا، تجمل سنتی و کاراکتر سرسختی، به اروپا و آسیا بازگشته است، تا حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

در طول این سال ها، کادیلاک CTS، با بی ام و، سری 5 و آئودی A6، با انبوهی از قابلیت ها و تکنولوژی هایشان، حتی در خانه خود، ایالات متحده نیز، توانی برای رقابت نداشته است. با این حال هنوز هم، افرادی وجود دارند که به تلفیق سنت و تجمل با تکنولوژی روز، که در CTS به زیبایی در هم آمیخته اند، علاقه بسیار دارند و این مشتریانی خاص و منحصر به فرد را برای کادیلاک تامین خواهد کرد و با کادیلاک CTS جدید نیز، انتظار می رود، به اعتبار کادیلاک بیش از پیش افزوده شود.

در کابین CTS جدید، صندلی های چرمی، داشبرد و حاشیه کنسول مرکزی که از تلقیقِ پلاستیک نرم با چرم خالص به زیبایی پرداخته شده است و همچنین فضا پردازی های ماهرانه و گسترده برای سرنشینان در کنار سیستم های تهویه مطبوع و کارا و یک آکوستیک فعال از صوت، این خودرو را بیش از پیش، مجلل جلوه داده اند و شاید امکانی بهتر برای رقابت با خودروهای آلمانی.

در قلب کادیلاک CTS جدید ، یک موتور 3.6 لیتری با 6 سیلندر و 217 اسب بخار قدرت قرار داده شده، که با هدف نفوذ بر بازار اروپا، به طور زیرکانه ای به موتورهای روتین اروپایی نزدیک شده است. کاراییِ خودرو نیز، به جهت بهره گیری از سیستم گیربکس بهبود یافته تر، بهتر از قبل شده است.

انتظار می رود، این خودرو با قیمت 64500 دلار در اروپا و آسیا به فروش برسد.

فاکتورهای فنی:

حجم موتور: 3.6 لیتری و شش سیلندر
حداکثر قدرت موتور : 317 اسب بخار
نوع گیربکس ( جعبه دنده ) : 8 سرعته، اتوماتیک، تک دیفرانسیل
شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت : 6.1 ثانیه
مصرف ترکیبی خودرو : 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر

منبع Motortrend.com


نظرات