1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی کاکتوس C4 بجدید توسط سیتروئن کرد + عکس

معرفی کاکتوس C4 بجدید توسط سیتروئن کرد + عکس

20 اردیبهشت 1397
  • 0

سیتروئن از اولین تصاویر "کاکتوس c4" که برای منظقه آمریکای لاتین ساخته خواهد شد، رونمایی کرد. این خودرو به صورت محلی در کارخانه "پورنو ریل" برزیل ساخته خواهد شد.

آمریکای لاتین دومین بازار بزرگ بین‌المللی -بعد از چین- خودروسازان فرانسوی است و استقبال از محصولات سیتروئن در این بازار در سال 2017 حدود 14 درصد رشد نشان می‌دهد. به منظور حفظ این حرکت ادامه‌دار، سیتروئن نسخه ویژه‌ای از کاکتوس C4 را در کشورهای برزیل، آرژانتین، پراگوئه و کلمبیا ارائه خواهد کرد.

 معرفی کاکتوس C4 بجدید توسط سیتروئن کرد + عکس

سیتروئن جزئیات زیادی را در خصوص تفاوت بین کاکتوس C4 فعلی بین نسخه اروپایی و آمریکای لاتینش ارائه نکرده است. با این وجود این کمپانی با چند ارتقای ظاهری تلاش کرده تا ماهیت و کاراکتری سخت‌ و خشن‌تر به خودرو ببخشد.

تغییرات شامل تغییر گلگیرها، باربند سقفی جدید می‌شود. با این وجود کمپانی هنوز در خصوص ارائه سامانه مدرن تعلیق هیدرولیکی در این خودرو صحبتی به میان نیاورده است. سامانه‌ای که پیشتر در مدل‌های اروپایی مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.

 معرفی کاکتوس C4 بجدید توسط سیتروئن کرد + عکس

مدل‌های ارتقاء یافته کاکتوس C4 از ماه مارس وارد بازار فروش شده‌اند و تمرکز آنها بر راحتی زیاد و حرکت کیفی با تمرکز بر سامانه تعلیق جدید است.

پیش بینی می شود کاکتوس C4 جدید در نسخه آمریکای لاتین، در نیمه دوم سال جاری در کنار سدان 4 در کامپکت قرار گیرد که قبلا وارد در بازار کشورهای منطقه معرفی شده است.



نظرات