1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی «بورگوارد» از یک شاسی بلند تمام الکتریکی + عکس

رونمایی «بورگوارد» از یک شاسی بلند تمام الکتریکی + عکس

26 اردیبهشت 1397
  • 0

شرکت خودروسازی بورگوارد به صورت همزمان، از دو خودروی شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد که امروز سعی داریم یکی از آنان را مورد بررسی قرار دهیم.

در هفته جاری از سوی شرکت خودروسازی بورگوارد، اول از همه یک خودروی کراس اوور کوپه تحت عنوان "BX6 کوپه" رونمایی شده است که در مقاله‌ای جداگانه به بررسی آن پرداختیم و دیگر محصول این شرکت، یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی خواهد بود که در واقع برمبنای خودروی شاسی بلند بورگوارد BX7 (Borgward BX7) توسعه پیدا کرده است، اما حالا با دریافت یک سیستم محرک کاملا الکتریکی و دریافت ویژگی‌های جدید ظاهری تغییر اسم داده و با نام جدید BXi7 شناخته خواهد شد که جزییات بیشتر آن در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

 رونمایی «بورگوارد» از یک شاسی بلند تمام الکتریکی + عکس

نسخه استاندارد شاسی بلند بورگوراد BX7 با پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر عرضه خواهد شد که با سود جستن از توربوشارژر، می‌تواند در حداکثر کارایی خود 224 اسب بخار قدرت داشته باشد که توسط یک جعبه دنده اتوماتیک دریافت شده و به سمت تمامی چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌شود. اما نسخه الکتریکی اتومبیل یک سیستم محرک به همراه 2 موتور الکتریکی قدرتمند دارد که خروجی قدرت آن به چیزی حدود 238 اسب بخار و همچنین خروجی گشتاور اتومبیل هم به چیزی حدود 390 نیوتن متر خواهد رسید.

 رونمایی «بورگوارد» از یک شاسی بلند تمام الکتریکی + عکس

با ارسال این نیرو به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، حداقل شتاب صفر تا صد 7.9 ثانیه و همچنین حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت بدست خواهد آمد، این درحالیست که برای شارژ مجدد باتری‌های "لیتیوم یون" اتومبیل نیاز به صرف زمان حدودا 45 دقیقه برای شارژ 80 درصد از ظرفیت باتری‌ها خواهید داشت، هرچند با شارژ کامل باتری‌های اتومبیل می‌توان تا حداکثر محدوده 375 کیلومتری رانندگی کنید.

 رونمایی «بورگوارد» از یک شاسی بلند تمام الکتریکی + عکس



نظرات