1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بوگاتی ویرون ۱۰۰ هزار دلاری

بوگاتی ویرون ۱۰۰ هزار دلاری

8 تیر 1395
  • 3

به تازگی نسخه‌ی کپی و بسیار مشابه بوگاتی ویرون با قیمتی در حدود ۱۰۰٬۰۰۰ دلار در ebay برای فروش گذاشته شده است.

بوگاتی سابقه‌ی طولانی در ساخت ابر خودروهای قدرتمند دارد و در ویرون، این عملکرد فوق‌العاده را با ظاهری لوکس و تجملی، ترکیب کرده است و بار دیگر نشان داد که چگونه می‌توان خودرویی تمام‌عیار و بی‌نظیر ساخت. ویرون یکی از گران‌ترین و بهترین محصولات تولیدی تاریخ بوگاتی بود که قیمت آن به حدود ۲ میلیون دلار و در برخی مدل‌های خاص و سفارشی حتی به حدود ۳ میلیون دلار نیز می‌رسید. اگر بدانید که با قیمت تنها ۱۲۵ هزار دلار می‌توایند صاحب ویرون شوید، آنگاه نظر شما چیست؟

بوگاتی ویرون ۱۰۰ هزار دلاری

البته طبیعتاً مدل مذکور، نسخه‌ی اصلی ساخت بوگاتی نیست؛ اما یک کپی مشابه و بی‌نقص از آن به شمار می‌آید که در سایت ebay به نمایش گذاشته شده است. چند دلال خودرو نمونه‌های بسیار جذابی از ویرون با پیشرانه‌های ۶ سیلندر به عاریت گرفته شده از پونتیاک Fiero یا تویوتا MR2 را به فروش گذاشته‌اند. ویرون‌های کپی از بدنه‌ای با طراحی فوق‌العاده که تقریباً می‌توان گفت که با مدل اصلی مو نمی‌زند، بهره می‌برند؛ بنابراین، این سؤال همچنان باقی است که: آیا چنین خودرویی ارزش خرید دارد یا خیر؟ این نسخه‌ی کپی و مشابه ۱۲۵ هزار دلاری چقدر خوب و مناسب است؟

به عقیده‌ی ما، با در نظر گرفتن این که فقط چراغ‌های جلوی ویرون اصلی به تنهایی ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد، این نسخه می‌تواند گزینه‌ی پیشنهادی خوبی باشد. با وجود کاربرد اجزای نه چندان باکیفیت که عموما از خودروهای دیگر به عاریت گرفته شده‌اند، صرفاً افرادی که می‌خواهند میلیاردر به نظر برسند، می‌توانند از نمونه‌ی تقلبی ویرون استفاده کنند. البته باید در نظر داشته باشند که با همین میزان از پول می‌توانند خودروهایی اعم از دوج وایپر، شورولت کوروت، بی‌ام‌و سری ۶، مرسدس بنز SL یا پورشه ۹۱۱ خریداری کنند.

بوگاتی ویرون ۱۰۰ هزار دلاری

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا این نسخه‌ی کپی ارزش خرید دارد؟ منتظر نظرات شما هستیم.


منبع:زومیت



نظرات

  • mohamad mohamad (9 تیر 1395 ساعت 15:11)

    فقط فقط فورد موستانگ....

  • یکی یکی (8 تیر 1395 ساعت 15:25)

    اگه با دقت نگاه کنید، شبیه ویرون نیست، اما واسه اون پولدارایی که هر دقیقه سقف ماشینشون رو باز و بسته میکنن جلو دوربین عکاسی و ماشین های آنچنانی برای چشم و همچشمی میخرند، خوبه.

  • رضا خفن رضا خفن (8 تیر 1395 ساعت 15:21)

    ترجیح میدم دوج وایپر بگیرم .وایپر هم کم ماشینی نیست درسته به بوگاتی نمیرسه ولی واسه خودش غولیه
    ویرون واسه آدمایی خوبه که میخان کلاس بزارن وگرنه واسه ما عشق ماشینا وایپر و sls خیلی لذتبخش تره