1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برناتو؛ نام مدل جدید اسپورت بنتلی

برناتو؛ نام مدل جدید اسپورت بنتلی

31 خرداد 1395
  • 0

بنتلی برناتو احتمالاً عنوان مدل کوپه جدید ۲ در از این خودروساز لوکس بریتانیایی است. این موضوعی است که در گزارش «اتو اکسپرس» آمده است. «برناتو» که برای مدل ۲۰۱۹ درنظر گرفته شده، قبلاً در قالب کانسپت بنتلی EXP 10 اسپید 6، توجه بسیاری را در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۵ به خود جلب کرده است.

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

این گزارش همچنین از این موضوع خبر می‌دهد که نام‌های «برناتو» و «بنتیگا»، دو سال پیش به صورت عنوان‌های تجاری توسط بنتلی ثبت شده‌اند. «برناتو» از نام رئیس هیئت مدیره سابق بنتلی، وولف برناتو (Woolf Barnato) الهام گرفته شده است؛ کسی که علاوه بر این سِمَت، سه سال پیاپی نیز در فاصله سالهای ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۰، برنده رقابت‌های ۲۴ ساعته لمانز بوده است.

در حالی که صحبت‌ها از ارائه یک کوپه شاسی‌بلند بنتلی در آینده، در کنار بنتیگا است، نام «برناتو» احتمالاً بیشتر برای یک کوپه اسپورت مناسب خواهد بود. مدل دو سرنشینه برناتو مطمئناً جثه کوچکتری نسبت به مدل چهار سرنشینه بنتلی کانتیننتال GT کوپه خواهد داشت، ولی در عین حال، به عنوان یک نسخه اسپورتی‌تر از این گرند تورر مطرح می‌شود. همانند مدل‌های نسل آینده کانتیننتال و فلایینگ اسپور سدان (و همین‌طور پورشه پانامرا)، انتظار می‌رود که برناتو بر اساس ساختار ماژولار MSB-F گروه فولکس‌واگن ساخته شود.

احتمال یک نسخه تمام‌الکتریکی از این مدل اسپورت جدید ۲ سرنشینه نیز وجود دارد. اگر چنین مدلی با چراغ سبز روبرو شود، می‌تواند در کنار پورشه میشن E مراحل توسعه خود را ادامه دهد. این مدل می‌تواند با نسخه‌های سطح بالای تسلا مدل S سدان به رقابت بپردازد.

نسخه تولیدی از کانسپت بنتلی EXP 10 اسپید 6 همراه با بنتیگا و مدل آینده کوپه شاسی‌بلند می‌توانند به این خودروساز بریتانیایی کمک کنند تا به هدف خود در سال ۲۰۲۰، یعنی فروش جهانی ۲۰ هزار دستگاه در سال برسد. این در حالی است که آمار فروش بنتلی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در حدود ۱۱ هزار دستگاه بوده است.

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

تویوتا فوررانر 4X4 TRD

منبع: پدال



نظرات