1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بنتلی Continental GT، کوپه لوکس با سقف یا بدون سقف ؟

بنتلی Continental GT، کوپه لوکس با سقف یا بدون سقف ؟

12 اسفند 1392
  • 2

بنتلی هم می‌تواند یک خودروی با احساس تولید کند ،خودرویی که نه تنها شما با دیدن آن به وجد می آیید ، بلکه خودرویی که با دیدن خطوط هیجان انگیز و فرم‌های جدید در آن به وجود یک کوپه سنگین وزن و لوکس پی برده و خواهید دانست این نشان از خیزشی در طراحی و تزریق هیجان بیشتر در زیر پوست آن دارد و شاید فولکس این برند لوکس انگلیسی را به یک آلمانی محبوب تبدیل نموده باشد .

بنتلی کانتیننتال GT V8 S حالا لاغرتر و عضلانی تر از آن چیزی که به نظر می ‌رسد می باشد . بنتلی در زیر سایه فولکس واگن ، حالا می‌تواند در دوره‌های کوتاه‌تری ، بروز رسانی هایی زیباتر و پر هیجان تری برای محصولات خود را معرفی کند .

مدل 2015 با موتور بهینه شده V8 با حجم 4.0 لیتر و مجهز به توربوشارژر دوقلو ، می‌تواند 521 اسب بخار نیرو و 502 پوند فوت گشتاور تولید کند . بله هنوز تا 567 اسب بخار و 516 پوند فوت مدل 12 سیلندر فاصله زیاذی باقی مانده اما به اندازه کافی و با توجه به وزن کمتر مدل هشت سیلندر ، به توانایی‌های آن مدل نزدیک شده است . شتاب صفر تا 96 کیلومتر این مدل تنها 4.3 ثانیه است که با مدل W12 برابری می‌کند و نهایت سرعت آن نیز به 309 کیلومتر بر ساعت می‌رسد . البته این اعداد در مدل کروک ( کانورتیبل ) به شتاب 0 تا 96 کیلومتر 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت 308 کیلومتر بر ساعت می رسد ، با همان موتوری که در خودروی کوپه وجود دارد .

یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک که ساخته ZF می باشد ، با پاسخ سریع و امکان تعویض دنده از طریق پدالهایی که در پشت فرمان تعبیه گردیده است ، به شما قابلیت تعویض دنده به نحوی که خود صلاح می دانید را می دهد و شاید بتوان آنرا مکملی مناسب برای موتور پر توان این کوپه لوکس باشد . چرخ‌های آلیاژی 21 اینچی ، 17 رنگ قابل انتخاب برای بدنه ، 17 تریم چرمی برای داخل کابین ، ارتفاع کاهش یافته بدنه و تعلیق قوی‌تر و سخت‌تر ، اگزوزهای اسپرت ، همه اینها نشان از وجود خودرویی می دهند که رقبای لوکس خود را واقعا از هر نظر با چالشی بزرگ همراه داشته اند و می‌توانند به راحتی توجه خریداران بیشتری را به سوی جلب نمایند .

در این خودرو به غیر از سقف تا شونده برزنتی که در مدل بدون سقف آن ارائه می شود ، از نظر طراحی ، موتور و سیستم انتقال قدرت و حتی تزئینات و رنگ های بدنه هیچ تفاوتی با مدل کوپه ندارد ، تنها این شما هستید که باید بین تهویه هوای طبیعی و اتوماتیک بنتلی یکی را انتخاب نمایید .

قیمت این بنتلی برای افراد پولداری که حساب بانکی مناسبی داشته باشند ، بسته به موتور 8 یا 12 سیلندر، بین 181 تا 202 هزار دلار برای مدل کوپه و 199 تا 222 هزار دلار برای مدل کانورتیبل می‌باشد.



نظرات

  • مهدی مهدی (12 اسفند 1392 ساعت 15:01)

    ممنون

  • 0125 0125 (28 اسفند 1392 ساعت 12:07)

    خیلی قلدره......!!!!!!!!!!