1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

10 اردیبهشت 1396
  • 0

به تازگی خبری منتشر شده که رضوانی، خودروساز آمریکایی محصول جدیدش را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار روانه بازار می‌کند. این خودرو اسپرت ۲۰۱۸ Beast Alpha نام دارد. مدیر این شرکت گفته که این خودرو، قاتل پورشه است؛ بنابراین می‌توانیم انتظار رقابتی جدی بین این دو برند آمریکایی و آلمانی را داشته باشیم.

 Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

آبان‌ماه پارسال بود که رضوانی با مدل ۲۰۱۷ Beast Alpha به نمایشگاه لس‌آنجلس پا گذاشت. رضوانی در مراسم اعلام کرده بود که قیمت این خودرو زیر ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود و در نهایت دیدیم که قیمت ۱۴۹ هزار دلار برای این خودرو اسپرت در وب‌سایت رسمی رضوانی ثبت شد. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این خودرو، چهره جسور و کم‌نظیر آن است. این خودرو از زبان طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد؛ خودرویی که با دیدن تصاویر آن به یاد جنگنده‌ها می‌افتیم. هم‌چنین، درهای این خودرو به سمت جلو باز می‌شوند و ما را به یاد فیلم‌های Transformers می‌اندازد؛ گویا این خودرو مسلح شده و قصد دارد به سمت دشمن نشانه می‌رود.

از سبک طراحی این خودرو بگذریم، مشخصات فنی این اتومبیل تکان‌دهنده است! مدل ۲۰۱۷ این خودرو به یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز شده بود که می‌توانست توانی معادل ۵۰۰ اسب‌بخار را تولید کند. برای به حرکت درآوردن جثه ۸۸۵ کیلوگرمی این خودرو از حال سکون تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۳٫۲ ثانیه زمان لازم است. یک جعبه دنده دستی ۶ سرعته هم مدل استاندارد این خودرو را همراهی می‌کرد. حداکثر سرعت این اتومبیل اسپرت، ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت ذکر شده بود.

گفته می‌شود در مدل جدید Beast Alpha می‌توانیم انتظار تحولاتی در ظاهر و باطن این خودرو را داشته باشیم. مهم‌ترین ویژگی این خودرو، قیمت نسبتا پایین آست؛ خودرو اسپرت با قلبی بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار و شتاب حدودی ۳٫۲ ثانیه‌ که کمتر از ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد! ناگفته نماند که خودروساز رضوانی متعلق به فریس رضوانی (Ferris Rezvani) است.

 Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

 Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

 Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

 Beast Alpha ،محصول جدید رضوانی

منبع : دنیای خودرو



نظرات