1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. مشخصات بی ام و X4 2018

مشخصات بی ام و X4 2018

12 شهریور 1396
  • 0

مدل جدید کوپه-SUV بی ام و یعنی X4 بدون استتار و بر روی یک خودروبر توسط عکاسان Paultan.org دیده شد. این مدل در سال 2014 معرفی شد، وجود رقیب سرسختی مانند مرسدس GLC کوپه باعث شد که بی ام و به فکر بازنگری این خودرو بیفتد. بی ام و جدید ظاهر کوپه مانندی دارد و بر روی پلتفرم X3 SUV ساخته شده است.

مشخصات بی ام و X4 2018

طراحی ظاهری

سقف X4 جدید دوباره طراحی شده است تا به آن ظاهر جذاب و اسپرتی ببخشد و مانند مدل قبلی کوتاه به نظر نیاید. چراغ های عقب باریک تر شده اند که در پهنای بصری قسمت عقب تاثیرگذار است. در قسمت جلو، چراغ های X4 به نظر شبیه X3 هستند و جلوپنجره خاص بی ام و نیز کمی بزرگ تر از مدل قبلی است. به لطف دریچه های هوای بزرگ تر، سپر آن تهاجمی تر به نظر می آید. اما احتمالاً برای مدل های غیر M Sport کمی کوچک تر می شوند. همچنین برای جایگذاری پلاک تغییراتی در آن اعمال خواهد شد.

مشخصات بی ام و X4 2018

عکس طراحی داخلی

آخرین SUV بی ام و بسیاری از عناصر کابین را از مدل X3 قرض گرفته است. به این معنی که شاهد استفاده از روکش های چرم و تزئینات چوبی یا فلزی با توجه به مدل خودرو خواهیم بود. آخرین نسخه سیستم اطلاعات-سرگرمی بی ام و به همراه سیستم کنترل حرکتی و تشخیص صدا نیز در این خودرو موجود خواهند بود.

اندازه بزرگ X4 به این معنی است که با وجود سقف شیب دار کوپه مانند، فضای سر در قسمت عقب تغییر محسوسی نکرده است. سرنشینان دارای قد متوسط (حدود 180 سانتی متر) در مسافت های کوتاه مشکلی نخواهند داشت، البته طراحی شیشه دید کودکان را محدود می کند. با این حال طراحی ظاهری حاکی از آن است که ظرفیت سرنشینان در این مدل جدید نمی تواند در حد X3 باشد.

مشخصات بی ام و X4 2018

موتور و سواری

در تصاویر منتشر شده آرم M40d دیده می شود. به این معنی که مدل قدرتمندتر دیزل با خروجی بیش از 300 اسب بخار ارائه خواهد شد. مدل های بنزینی (M Sport) دارای موتور 3 لیتری 6 سیلندر تا 360 اسب بخار می باشند. اکثر مدل ها مجهز به موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی یا دیزل با قدرتی بین 150 تا 230 اسب بخار خواهند بود. در بریتانیا، تمامی نسخه های X4 دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک خواهند بود و همانطور که در مدل های دیگر دیده ایم، واکنش و سرعت آن کاملاً اثبات شده است. سیستم چهارچرخ متحرک xDrive بی ام و نیز به صورت استاندارد موجود می باشد.

مشخصات بی ام و X4 2018

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت مدل جدید X4 نباید خیلی با مدل کنونی فاصله داشته باشد. برای مدل های ساده تر باید حدود 40 هزار پوند (حدود 200 میلیون تومان) و برای مدل های M Sport حدود 45 هزار پوند پرداخت کنید. X3 جدید در نوامبر 2017 عرضه می شود، بنابراین انتظار می رود که X4 در نیمه اول 2018 به بازار بیاید.

نظر شما در مورد SUV جدید بی ام و چیست؟ آیا آن را به مرسدس GLC ترجیح می دهید؟ به پورشه ماکان چطور؟



نظرات