1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار بی ام و X3 M توسط دوربین های عکاسی جاسوسان

شکار بی ام و X3 M توسط دوربین های عکاسی جاسوسان

2 مهر 1396
  • 0

بی ام و X3 M جدید که به تازگی در حال تست دیده شده است دارای قدرتی بین 450 تا 460 اسب بخار خواهد بود.

 شکار بی ام و X3 M توسط دوربین های عکاسی جاسوسان

اکنون که بی ام و X3 مدل 2018 به طور رسمی معرفی شده، این خودروساز آلمانی نیازی ندارد که تمام بدنه X3 M را زیر پوشش استتاری پنهان کند. در نتیجه، تنها قسمت هایی که در مدل M متفاوت هستند در این نمونه آزمون استتار شده اند و ایده بهتری از آن چه که در این کراس اوور عملکرد بالا در انتظار ما است ارائه می دهند.

این اولین بار است که خط تولید X3 دارای نسخه ای M خواهد بود که با کراس اوورهای لوکس دیگری در این کلاس همچون مرسدس AMG GLC، آئودی RS Q5 و پورشه ماکان رقابت خواهد کرد. زمانی که عکاسان مخفی زمستان گذشته تصاویری از بی ام و X3 M را در حال تست منتشر کرده بودند، این خودرو در کنار ماکان به عنوان الگو دیده شده بود.

در این تصاویر می توان دید که X3 M دارای سپر جلوی اسپرت تر با هواکش های بزرگ تر است در حالی که رکاب های کناری، دیفیوزر عقب و ریل های سقف آن از X3 استاندارد متمایز هستند. این خودرو همچون دیگر مدل های M دارای ترمزها، رینگ ها و تایرهای بزرگ است در حالی که ساختار اگزوز چهارقلوی آن نیز در قسمت پشت جلب توجه می کند.

این خودروساز آلمانی تایید نکرده که نیروی X3 از چه نیرومحرکه ای تامین می شود اما شایعه شده که این خودرو به نسل بعدی موتور توربوشارژ شش خطی مجهز می شود که قدرتی بین 450 تا 460 اسب بخار تولید می کند.

 شکار بی ام و X3 M توسط دوربین های عکاسی جاسوسان

 شکار بی ام و X3 M توسط دوربین های عکاسی جاسوسان



نظرات