1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی بی ام و M5 Competiton مدل 2019

معرفی بی ام و M5 Competiton مدل 2019

22 اردیبهشت 1397
  • 0

بی ام و M5 Competiton مدل 2019 با قدرت 617 اسب بخار و گشتاور 553 فوت پوند معرفی شد.

این خودرو قدرتمندترین سدان بی ام و M5 تاکنون است و به عنوان بخشی از محصولات جدید در خط تولید بی ام و به بی ام و M2 Competition کوپه تازه رونمایی شده و دیگر مدل های M Competition می پیوندد. این خودروساز آلمانی اعلام کرده حدود 40 درصد از تمام مدل های نسل قبلی بی ام و M5 که در سراسر دنیا فروخته شده اند به بسته ارتقایی M Competition مجهز بوده اند.

 معرفی بی ام و M5 Competiton مدل 2019

بی ام و M5 Competition علاوه بر موتور 4.4 لیتری V8 با قدرت 617 اسب بخار و گشتاور 553 فوت پوند، دارای سیستم اگزوز M Sport مخصوص این مدل و شاسی های ارتقا یافته است. در نتیجه، شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 3.1 ثانیه است.

یک ویژگی خاص دیگر در بی ام و M5 Competition مدل 2019، رینگ های آلیاژی سبک آن است که اختصاصا برای ایجاد ظاهری ویژه در این مدل ساخته شده است. بدنه این خودرو از تزئینات مشکی بسیار براق روی دستگیره های در، پایه و قاب آینه های کناری و شبکه روی جلوپنجره نمادین M بهره می برد. تریم Shadow Line بسیار براق اطراف شیشه ها و روی ستون B این خودرو را پوشانده است. هم چنین تزئینات مشکی بسیار براق روی قاب جلوپنجره و جزئیات روکش سپر عقب این خودرو تعبیه شده در حالی که این ترکیب رنگ در روکش لوله اگزوز که مشکی کرومی است نیز ادامه دارد. اسپویلر عقب و لوگوی M5 Competition این خودرو نیز هر دو روکش مشکی بسیار براق دارند.

 معرفی بی ام و M5 Competiton مدل 2019

تغیرات در کابین این خودرو کم تر است و کمربندهای ایمنی مشکی آن به طرحی نواری با رنگ های بی ام و M مجهز شده اند. کف پایی های این خودرو دارای دوخت مخصوص این مدل و لوگوی M5 هستند در حالی که طرح متمایز M Competition روی پانل تجهیزات آن به چشم می خورد.



نظرات