1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتظارها برای معرفی بی ام و M3 CS به پایان رسید

انتظارها برای معرفی بی ام و M3 CS به پایان رسید

20 آبان 1396
  • 0

اولین بی ام و M3 CS باقدرت 453 اسب بخار و گشتاور 443 فوت پوند معرفی شد.

این مدل مخصوص تنها 1200 دستگاه تولید برای سراسر دنیا خواهد داشت که حدود 550 دستگاه آن به ایالات متحده می روند. کسانی که مایل به خرید بی ام و M3 CS باشند می توانند از ماه می 2018 سفارش خود را ثبت کنند. همه چیز در ساخت بی ام و M3 CS متمرکز بر ساخت سدان اسپرت سبک تر، سریع تر و پر شتاب تر از مدل استاندارد آن است که دارای شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه و بیشینه سرعت 280 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در زمینه عملکرد این خودرو باید گفت که M3 CS حدود 28 اسب بخار توان بیش تر از M3 استاندارد دارد و گشتاور آن نیز 37 فوت پوند بیش تر شده است.

 انتظارها برای معرفی بی ام و M3 CS به پایان رسید

این خودروساز آلمانی علاوه بر افزایش توان این خودرو موفق به کاهش وزن 50 کیلوگرمی آن به لطف بهره گیری از پلاستیک فشرده فیبر کربنی شده است. این مواد سبک در بخش های بزرگی از این خودرو همچون کاپوت تعبیه شده اند. اسپویلر M که روی در صندوق عقب این خودرو قرار دارد بازطراحی شده تا به کاهش بالا رفتن محور عقب کمک کند.

هدف از ساخت M3 CS تولید مدلی بهتر از M3 و در عین حال کاربردی برای استفاده روزانه بوده است. در نتیجه، این خودرو فاقد رول کیج در کابین خود است.

این خودرو به صورت استاندارد با رنگ سفید Alpine ارائه می شود اما خریداران می توانند رنگ های آبی متالیک San Marino، خاکستر متالیک Lime Rock، آبی یخی تیره متالیک یا مشکی متالیک Sapphire را نیز برای ان سفارش دهند.

انتظار می رود قیمت بی ام و M3 CS جدید قبل از عرضه آن اعلام شود.

 انتظارها برای معرفی بی ام و M3 CS به پایان رسید



نظرات