1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتخاب بی ام و سری 5 بهترین سدان لوکس توسط موتور ویک

انتخاب بی ام و سری 5 بهترین سدان لوکس توسط موتور ویک

4 اسفند 1396
  • 0

علیرغم داشتن یکی از بهترین تاریخچه های پرفورمنس رانندگی در صنعت خودرو، طی سال های اخیر انتقادات از بی ام و بسیار زیاد شده است.

به عنوان یک برند، سیستم فرمان بی ام و های امروزی کیفیت گذشته را ندارند و کیفیت سواری آن ها هم کاهش یافته است. هرچند، به نظر می رسد بی ام و می خواهد آن کیفیت گذشته را بازگرداند و این کار را نسل G30 بی ام و سری 5 شروع کرده است، خودرویی که توانست عنوان بهترین سدان لوکس موتور ویک را به خود اختصاص دهد.

 انتخاب بی ام و سری 5 بهترین سدان لوکس توسط موتور ویک

این یک موفقیت بزرگ برای سری 5 محسوب می شود، مخصوصا اگر این نکته را در نظر بگیرید که باقی مدل های موجود در این سگمنت از هنر نظر فوق العاده بوده اند. مرسدس بنز E کلاس جدید خودرویی فوق العاده است و همین واژه را در مورد جگوار ایکس اف هم می توان به کار برد. حتی کادیلاک سی تی اس جدید هم توانسته نظر خیلی ها را به خود جلب کند. از این، این ادعا که سری 5 جدید می تواند همه آن ها را شکست دهد ادعایی بسیار بزرگ و شجاعانه است.

این خودرو گفته می شود به لطف تکنولوژی های بیشتر و ارتقای دینامیک رانندگی موفق شده این عنوان را به دست بیاورد. سری 5 همان خودرویی است که بی ام و را به فرم اصلی خود بازگرداند، فرمان اسپرت و دینامیک شاسی آن بسیار نزدیک به مدل های قدیمی بی ام و هستند. شاید هنوز به آن سطح نرسیده است، ولی در مسیر درستی حرکت می کند. از آن جایی که قبلا نقد و بررسی های زیادی از سری 5 جدید منتشر شده، ما می دانیم که این خودرو مدلی بسیار خاص است و بی ام و را در یک مسیر جدید قرار داده است.

این موارد را با یک کابین جدید ترکیب کنید که ظاهری بسیار زیبا و خاص دارد، یک کیفیت سواری که راحتی و آسایش را در کنار هندلینگی بهتر به ارمغان آورده و تکنولوژی های فوق العاده که در کلاس خود برای یک سدان اسپرت لوکس بی نظیر است.

موتور ویک همچنین از وفادار ماندن بی ام و به سدان ها علی رغم دیگر کمپانی ها که تمام منابع خود را به شاسی بلندها اختصاص داده اند تعریف کرده است. در شرایطی که این شرکت شاسی بلندهای بیشتری در مقایسه با دیگر شرکت ها در مجموعه مدل های خود دارد، بی ام و هنوز زمان و پول زیادی برای طراحی سدان ها صرف می کند.



نظرات